
Amhar Ford – Senior Technical Solution Consultant bij Google
Commissie AI
Amhar heeft een achtergrond in International Business Administration en Computer Science en heeft alle grote digitale transformaties in onze sector van dichtbij meegemaakt. Inmiddels heeft hij ruim zestien jaar ervaring bij Google, waar hij werkt als technische lead voor een van de grootste wereldwijde advertentieklanten.
Amhar: “AI is geen hype, maar een fundamentele verschuiving in hoe organisaties technologie inzetten. In mijn werk zie ik hoe bedrijven fantastische use cases bouwen, maar ook waar het misgaat. Binnen de commissie wil ik bijdragen aan de ‘kenniscurve’ van AI-toepassingen — met oog voor waarde, impact én realisme.”

Stan Dorgelo – Data Lead bij Springbok Agency
Commissie Digital Analytics
Stan is een geboren Brabander, maar inmiddels helemaal thuis in Amsterdam-Oost. Met een master in Marketing Analytics en een achtergrond als webanalist is hij de afgelopen jaren doorgegroeid richting analytics engineering en data lead bij Springbok Agency. Overdag duikt hij in complexe datasets en strategieën — buiten werktijd vind je hem liever in de bergen, op het voetbalveld of in de kroeg.
Stan: “Allereerst hoop ik natuurlijk gezelligheid mee te brengen naar de commissie, maar ook mijn visie op het analyticsdomein. Ik kijk niet meer alleen vanuit de uitvoering, maar denk strategisch mee over de rol van analytics binnen organisaties. Ik wil anderen inspireren en nieuwe ideeën aanwakkeren.”

Jessie Vork – (Gen) AI Architect bij Rabobank
Commissie AI
Jessie is (Gen) AI Architect bij Rabobank en waar hij zich al acht jaar bezighoudt met conversational AI: van voicebots tot agent assistants. hij combineert technische expertise met een visie op menselijke interactie. Zijn missie? AI inzetten om tijd vrij te maken voor écht menselijk contact — zowel voor klanten als medewerkers.
Jessie: “Ik kijk er enorm naar uit om binnen de commissie bij te dragen aan het verantwoord gebruik van AI. Mijn ervaring met automatisering en conversational technologie wil ik inzetten om marketingprocessen slimmer te maken, zodat teams zich meer kunnen richten op strategie en creativiteit. De toekomst ligt in de samenwerking tussen mens en machine — technologie doet het routinematige werk, mensen brengen empathie en emotionele intelligentie.”
Ook interessant

Nieuwe leden voor de DDMA Commissies AI en Digital Analytics

Versterking voor de Commissie Fieldmarketing
