Spring naar content

Commissie Influencer Marketing

Joey Scheufler (PRAPPERS): ‘Regelgeving bij nieuwe platformen loopt vaak achter of is lastig te implementeren’

Joey is zijn carrière begonnen als Radio DJ bij de TROS op Curaçao. Sindsdien heeft hij altijd in reclame en marketing gewerkt. In 2016 richtte hij PRAPPERS op, een creatief bureau dat merken en artiesten helpt succesvol te worden op TikTok. Enerzijds door middel van het uitdenken van strategische en creatieve concepten, en anderzijds met hun in-house Tiktok-influencer agency. Joey: ‘Nieuwe platformen bieden nieuwe kansen voor adverteerders, maar de regelgeving loopt daarbij vaak achter of is lastig te implementeren. Met mijn grote kennis over TikTok, de adverteerders op het platform en het directe contact met influencers kan ik ervoor zorgen dat dit een veilige omgeving is en blijft om op te adverteren. Dit doe ik graag ook binnen de DDMA Commissie Influencer Marketing.

Commissie CRO

Nadesh Lauwerijssen (ISM eCompany): ‘CRO biedt de ideale omgeving om menselijk gedrag online te bestuderen’

Nadesh is 1,5 jaar werkzaam bij ISM eCompany, waar ze zich dagelijks inzet om aan de hand van door data verkregen inzichten en experimenten het e-commerce succes van haar klanten naar een hoger niveau wil tillen door een optimale klantreis te creëren. Voorheen heeft ze gewerkt als user experience specialist bij Yonego. Nadesh: ‘De rode draad in mijn functies ligt in het onderzoeken en leren begrijpen van menselijk gedrag. Dit is begonnen bij mijn master economische psychologie en loopt door in het vakgebied CRO. Het biedt de ideale omgeving om menselijk gedrag online te bestuderen. Mijn rol als consultant voor bedrijven die zich in verschillende stadia van (CRO) volwassenheid bevinden geeft me een uniek inkijkje in de obstakels en uitdagingen voor deze bedrijven. Hiermee hoop ik ook via de Commissie CRO waarde toe te kunnen voegen voor andere bedrijven. Daarnaast kan mijn ervaring in datagedreven onderzoek en kennis op het gebied van psychologische theorieën en beslissingsstrategieën helpen context te geven aan de verkregen data. Zo leren we ook wat er ten grondslag ligt aan de verzamelde inzichten en kunnen we die breder in verschillende disciplines van de data-driven marketingsector valideren en uitdragen.’

Commissie Creative

Laurens van Stokkum (C2B Amsterdam): ‘Data en creativiteit is de perfecte mix om de jonge doelgroep effectief te kunnen bereiken’

Laurens werkt al vanaf het begin van zijn carrière in online marketing, waarvan vier jaar aan bureauzijde. Hij is werkzaam als senior campagnemanager bij C2B Amsterdam, waar zijn werk bestaat uit het bedenken van concepten en uitrollen van digital-marketingcampagnes. Daarbij ligt zijn focus en specialisme op social. Laurens: ‘Wat ik het leukst vind om te doen is om in de huid van de doelgroep te kruipen, te kijken wat hen aanspreekt en dit door te vertalen naar een campagne die de oplossing geeft aan het vraagstuk van de klant. Ik weet hoe de jongere generatie zich online gedraagt, en hoe je deze doelgroep kan bereiken. Data speelt hierbij een essentiële rol. Niet alleen om te zien welke campagne en creaties converteren, maar ook om het verschil te bepalen tussen een irritante advertentie en een relevante advertentie. Ik hoop met mijn ervaring en kennis een waardevolle bijdrage te leveren binnen de DDMA Commissie Creative.’

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA organiseert DDMA NEXT: een nieuw congres voor beslissers

DDMA organiseert op 11 oktober 2022 in Capital C in Amsterdam een nieuw congres: DDMA NEXT. Onder de noemer ‘Shaping the future’ brengt de branchevereniging beslissers op het gebied van…
Lees meer
DDMA |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2022 zijn bekend

11 mei 2022, Amsterdam – De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2022 maakt bekend dat Pathé Theaters, Mollie, T-Mobile Ondernemen zijn genomineerd in de…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Accountmanager en Partnerships DDMA

Wil jij werken in het hart van de Nederlandse marketingwereld, duurzame relaties opbouwen met koplopers uit de sector én de DDMA-achterban laten groeien?