Spring naar content

Jerry Smit (Kalff) – Commissie Telemarketing
Directeur en eigenaar van Kalff

Jerry Smit verbindt als directeur van klantcontactcenter Kalff al meer dan twintig jaar goede doelen aan betrokken donateurs. Transparantie, kwaliteit en resultaat staan bij hem altijd centraal. In zijn werk zoekt hij continu naar de balans tussen commerciële effectiviteit en maatschappelijke impact.

Jerry: “Met jarenlange ervaring in fondsenwerving en klantcontact begrijp ik als geen ander hoe belangrijk het is om data niet alleen te verzamelen, maar vooral te vertalen naar menselijk, relevant en effectief contact. Data wordt pas waardevol als het leidt tot écht contact – juist die brug tussen cijfers en menselijkheid breng ik graag in binnen de data-driven marketingsector.”

Chris de Leeuw

Chris de Leeuw (PARTOF) – Commissie Fieldmarketing
Oprichter PARTOF

Sinds 2017 is Chris de Leeuw de drijvende kracht achter PARTOF, met de overtuiging dat sales en marketing menselijker, eerlijker en effectiever kunnen. Na ruim 25 jaar in de telecom en een enorme liefde voor het persoonlijke gesprek, noemt hij zichzelf met trots ambassadeur van fieldmarketing. Buiten werktijd zoekt Chris graag de bergen op voor een verse laag sneeuw, is hij te vinden op de padelbaan of op de mountainbike.

Chris: “Voor mij betekent datagedreven werken niet dat we mensen vervangen door cijfers, maar dat we data gebruiken om menselijker te kunnen zijn. In fieldmarketing helpt data ons om slimmer te plannen, beter aan te sluiten bij de behoefte van de klant en de contactdruk te verlagen. Zo kiezen we bewust voor kwaliteit boven kwantiteit, en geven we de regie terug aan de klant: die bepaalt hoe, wanneer en via welk kanaal hij of zij klant wordt.”

Joost Ritter

Joost Ritter – Commissie Fieldmarketing
Key accountmanager bij ROSCOM

Joost Ritter woont in Wierden met zijn gezin en werkt al jaren in de fieldmarketingbranche. Zijn carrière bracht hem van D2D sales tot activaties en de contactcenterkant van het vak. Joost gelooft sterk in de synergie tussen service, promo en sales, en ziet het als zijn missie om die disciplines dichter bij elkaar te brengen.

Joost: “Door mijn brede ervaring kijk ik verder dan alleen D2D sales. Ik zie het gehele plaatje en geloof dat goede service sales makkelijker maakt. Die integrale blik neem ik mee in de commissie om bij te dragen aan een professioneler, effectiever vakgebied.”

Nicole van Loon Perfors

Nicole Perfors – Commissie Telemarketing en Fieldmarketing
Teamleider Directe Werving bij VriendenLoterij en Nationale Postcode Loterij

Na veertien jaar klantcontact – waarvan bijna acht jaar bij de Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij – heeft Nicole Perfors als Channelmanager Telemarketing en nu als teamleider Directe Werving een schat aan ervaring opgebouwd in zowel telemarketing als fieldmarketing. Inmiddels in Amsterdam gesetteld, maar nog altijd met Brabantse gezelligheid en de overtuiging dat samenwerking het verschil maakt.

Nicole: “De Loterijen behoren tot de grotere spelers op marketinggebied in Nederland. In de afgelopen jaren heb ik gezien hoe waardevol het is om marketingkanalen die traditioneel vooral stand-alone werden ingezet juist slim te combineren, gestuurd door data. Mijn ervaring en inzichten neem ik graag mee om samen de branche te blijven vernieuwen binnen de Commissies Telemarketing en Fieldmarketing.”

Patricia van den Broek

Patricia van den Broek (Nationale-Nederlanden) – Commissie Creative
Content Lead Retail & Strateeg

Als Content Lead Retail en strateeg bij Nationale-Nederlanden ontwikkelt Patricia de contentmarketingstrategie én zorgt ze als trekker van het interne contentmarketinggilde voor de verdere professionalisering van het vak binnen de organisatie. Ze houdt zich bezig met grote vragen: Hoe maak je impact met content in een overvolle online markt? Hoe creëer je herkenning, authenticiteit en merkbeleving?

Patricia: “Mijn liefde voor strategische, consistente content is groot. Storytelling en creatieve conceptontwikkeling zitten in mijn DNA — gevormd door jaren in de media, zoals bij VIVA, LINDA. en Wayne Parker Kent. In tijden waarin AI oprukt, is onderscheidend en authentiek zijn belangrijker dan ooit. Content voor iedereen is content voor niemand. Via DDMA wil ik vakgenoten inspireren om het verschil te maken met échte, relevante content. Want mensen verbinden op inhoud — dat is misschien wel het mooiste wat er is.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Creative |

Nieuwe gezichten in de DDMA Commissies Creative, Telemarketing & Fieldmarketing

De DDMA Commissies Creative, Telemarketing en Fieldmarketing verwelkomen nieuwe leden. Met hun brede ervaring, persoonlijke drijfveren en frisse visie zijn Jerry Smit (Kalff), Chris de Leeuw (PARTOF), Joost Ritter (ROSCOM),…
Lees meer
DDMA |

De illusie van de rationele consument

Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Als consument denken we zelf dat we rationele beslissingen nemen: we plannen,…
Lees meer
DDMA |

Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven

Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…