Spring naar content

Jorrit Eringa (Snapchat) – Commissie Influencer Marketing

Jorrit Eringa is Media Partnerships Manager bij Snap en werkt dagelijks met creators als Enzo Knol, Selma Omari en Marijn Kuipers. Zijn ervaring bij Snap, YouTube en Google geeft hem een uniek perspectief op de creator economy. Vanuit zijn expertise op het snijvlak van digitale media, contentstrategie en partnerschappen wil hij de brug slaan tussen merken, platforms en creators.

Jorrit: “Met mijn ervaring help ik bureaus en influencers om effectiever samen te werken. Door kennis te delen over contentstrategieën en samenwerking, bouwen we aan een volwassen influencer marketingsector.”

Coert Knijnenberg (Nic. Oud) – Commissie Post

Coert Knijnenberg werkt al 18 jaar bij Nic. Oud en is als Business Development Consultant nauw betrokken bij direct mail en fulfilment. Vanuit zijn jarenlange ervaring in drukwerk en datagedreven marketing zet hij zich in voor de kracht van fysieke post in een digitale wereld. Coert is gepassioneerd over de rol van DM als effectief, duurzaam en persoonlijk kanaal.

Coert: “Direct mail heeft alles in zich om klanten te triggeren: het is persoonlijk, tastbaar en effectief. Ik wil ‘digital first marketeers’ inspireren om dit kanaal volwaardig in te zetten – en samen de brievenbus openhouden als datagedreven marketingkanaal, iets waar we een sterk collectief belang bij hebben.”

Eva Schröder

Eva Schröder (Odido) – Commissie Creative

Eva Schröder is senior media manager bij Odido. Ze vertaalt doelgroepinzichten naar effectieve mediaplannen en stuurt op KPI’s die impact maken. Vanuit haar adverteerdersperspectief wil Eva bijdragen aan relevante thema’s binnen de commissie Creative, zoals datagedreven contentcreatie en meetbare merkstrategie.

Eva: “In mijn werk is het cruciaal om mediabeslissingen te baseren op data. Met mijn ervaring aan adverteerderszijde wil ik vraagstukken vertalen naar concrete thema’s voor de DDMA Commissie Creative.”

Content DDMA 

Kennisbank voor marketing en data

Ook interessant

Lees meer
Creative |

Nieuwe gezichten in de commissies Influencer Marketing, Post en Creative

De DDMA Commissies Influencer Marketing, Post en Creative verwelkomen ieder een nieuwe lid. Jorrit Pier Eringa (Snapchat), Coert Knijnenberg (Nic. Oud) en Eva Schröder (Odido) brengen ieder hun eigen expertise…
Lees meer
DDMA |

Vacature: bureaumedewerker DDMA

Ben jij op zoek naar een bijbaan en wil je ervaring opdoen in het hart van de Nederlandse marketingwereld? Bij DDMA, een non-profit kennisplatform voor marketeers, dataspecialisten, techies en privacy…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…