Spring naar content

Voordelen van een persoonlijke DDMA-account

  • Nog persoonlijkere communicatie: Pas jouw interessegebieden aan voor onze mailings, meld je aan of meld je af voor diverse mailings en zorg ervoor dat je niks mist.
  • Sneller en makkelijker aanmelden voor evenementen: Al jouw gegevens worden automatisch ingevuld bij aanmeldformulieren wanneer je bent ingelogd
  • Toegang tot exclusieve ledencontent (binnenkort beschikbaar): Als lid krijg je toegang tot waardevolle kennis, zoals onderzoeksinzichten en legal templates. Deze feature lanceren we binnen een aantal weken. Daarnaast kijken we doorlopend naar hoe we de inlogomgeving relevanter kunnen maken voor leden.

Let op: met de uitrol van de exclusieve-ledencontent-feature heb je dus een account nodig om bepaalde artikelen, onderzoeken en andere content te kunnen bekijken. Dit kan ook gaan om content die in het verleden voor iedereen toegankelijk was.

Ben je lid van DDMA en heb je nog geen account? Maak er dan nu een aan!

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark.…
Lees meer
DDMA |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of…