Spring naar content

De genomineerde cases sprongen er voor de jury uit vanwege het innovatieve en slimme gebruik van klantdata. Kees Groenewoud, juryvoorzitter: “We zien dat het gemiddelde niveau van de ingezonden cases jaarlijks stijgt: organisaties zijn echt steeds gerichter aan de slag met de inzet van data om hun klanten op persoonlijke wijze te benaderen. Wat de genomineerde cases dit jaar onderscheidt, is dat de inzet van data in de gehele organisatie goed geborgd is en op alle niveaus gedragen wordt.”

De award wordt uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn getoetst aan de hand van criteria als analyse, segmentatie, datakwaliteit, datagebruik en data-integratie.

De winnaar wordt op woensdagavond 22 november bekendgemaakt tijdens een speciale award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag. De volgende dag zal de winnaar ook op het podium staan tijdens de DDMA Data Dag. In 2016 won uitgeverij Vakmedianet de prestigieuze prijs.

DDMA Data Dag

De winnaar en de andere genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op donderdag 23 november. Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met de DDMA Commissie Klantdata & Dialoog. Het thema van de DDMA Data Dag 2017 is ‘Enabling customer experiences’. Het is dé jaarlijkse update voor iedereen zich actief met klantdata bezighoud op operationeel, tactisch en strategisch niveau. De DDMA Data Dag 2017 wordt mede mogelijk gemaakt door Human InferenceEDMYourzineOxymaAdobeCmotionsCrystalloidsInvenna en Microsoft.

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

Smart personalization in motion: Harman International’s success module

How to keep personalization and email marketing running while migrating to a new data platform? That was the central question for Harman International, the company behind Harman Kardon and JBL.…
Lees meer
AI Act |

AI & Cookies: Wat mag volgens de cookiebepaling?

Als online marketeer werk je dagelijks met klantdata en trackingtechnologie. Wat veel professionals zich niet realiseren: AI speelt hier een steeds grotere, vaak onzichtbare rol – van 360°-klantprofielen tot lookalike…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Post (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de post hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…