Spring naar content

De genomineerde cases sprongen er voor de jury uit vanwege het innovatieve en slimme gebruik van klantdata. Kees Groenewoud, juryvoorzitter: “We zien dat het gemiddelde niveau van de ingezonden cases jaarlijks stijgt: organisaties zijn echt steeds gerichter aan de slag met de inzet van data om hun klanten op persoonlijke wijze te benaderen. Wat de genomineerde cases dit jaar onderscheidt, is dat de inzet van data in de gehele organisatie goed geborgd is en op alle niveaus gedragen wordt.”

De award wordt uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn getoetst aan de hand van criteria als analyse, segmentatie, datakwaliteit, datagebruik en data-integratie.

De winnaar wordt op woensdagavond 22 november bekendgemaakt tijdens een speciale award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag. De volgende dag zal de winnaar ook op het podium staan tijdens de DDMA Data Dag. In 2016 won uitgeverij Vakmedianet de prestigieuze prijs.

DDMA Data Dag

De winnaar en de andere genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op donderdag 23 november. Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met de DDMA Commissie Klantdata & Dialoog. Het thema van de DDMA Data Dag 2017 is ‘Enabling customer experiences’. Het is dé jaarlijkse update voor iedereen zich actief met klantdata bezighoud op operationeel, tactisch en strategisch niveau. De DDMA Data Dag 2017 wordt mede mogelijk gemaakt door Human InferenceEDMYourzineOxymaAdobeCmotionsCrystalloidsInvenna en Microsoft.

Ook interessant

Lees meer
ePrivacy Verordening |

Telemarketing alleen nog met toestemming consument

Op 4 juni heeft de Tweede Kamer een voorstel aangenomen dat telemarketing alleen nog toestaat met toestemming. Tijdens de behandeling van de Energiewet is namelijk een voorstel aangenomen dat het…
Lees meer
Post |

Brievenbusreclame en zelfregulering: hier moet je op letten als marketeer

Dat het bereiken van (nieuwe)klanten en donateurs effectief is met post, is een bewezen feit. Recent onderzoek* laat zien dat de overall waardering voor post de afgelopen jaren is toegenomen.…
Lees meer
E-mail |

Discover the Magic of Interactive Email Marketing

In the rapidly evolving world of digital marketing, brands are constantly competing for consumers’ attention. With hundreds of emails flooding inboxes daily, it’s crucial to stand out and remain relevant.…