Spring naar content

Een van de hoogtepunten dit jaar is de keynote van Steen Rasmussen, Partner bij IIH Nordic. Rasmussen geldt internationaal als een autoriteit op het gebied van digital strategy en analytics, en brengt een inspirerende visie op de toekomst van het vakgebied.

De Digital Analytics Summit is het toonaangevende kennis- en netwerkevent in Nederland voor iedereen die werkt met data, analytics, CRO en digital marketing. Bezoekers krijgen strategische inzichten en praktische handvatten voor vraagstukken rondom AI, data-infrastructuur, privacy en meer.

Thema’s & sprekers 

Tijdens de Summit gaat komen verschillende thema’s aan bod. Denk bijvoorbeeld aan:

  1. Techniek – Denk aan onderwerpen als GA4, BigQuery en server-side meten.
  2. Privacy – Juridische veranderingen en groeiend privacybewustzijn vragen om nieuwe kaders en tools
  3. Organisatie & cultuur – Hoe bouw je een effectief datateam? Wat vraagt analytics van je interne structuur?

En nog veel meer. De eerste sprekers zijn inmiddels bevestigd (meer volgen snel!):

  • Tijmen Kort – Senior Digital Analyst bij KLM
  • Bhavik Patel – Community Builder & Product Analytics Specialist
  • Lukáš Čech – Senior Data Scientist bij DHL
  • Steen Rasmussen – Partner bij IIH Nordic

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Nieuwe DDMA/NIMA Masterclass Influencer Marketing

DDMA, NIMA en BvA introduceren samen een nieuwe masterclass voor marketingprofessionals die strategisch en verantwoord aan de slag willen met influencer marketing
Lees meer
Social Media |

Bijna 9 miljoen Nederlanders vinden social media onvermijdelijk, maar digitale detox wint terrein

Amsterdam, 29 juli 2025 – Het Nationale Social Media Onderzoek 2025 laat zien dat bijna 9 miljoen Nederlanders het gebruik van social media als onvermijdelijk beschouwen. Ondanks de voordelen ervaren…
Lees meer
Post |

Post-Case Greenwheels: Direct mail als strategisch instrument voor gerichte klantbenadering

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…