Spring naar content

Een van de hoogtepunten dit jaar is de keynote van Steen Rasmussen, Partner bij IIH Nordic. Rasmussen geldt internationaal als een autoriteit op het gebied van digital strategy en analytics, en brengt een inspirerende visie op de toekomst van het vakgebied.

De Digital Analytics Summit is het toonaangevende kennis- en netwerkevent in Nederland voor iedereen die werkt met data, analytics, CRO en digital marketing. Bezoekers krijgen strategische inzichten en praktische handvatten voor vraagstukken rondom AI, data-infrastructuur, privacy en meer.

Thema’s & sprekers 

Tijdens de Summit gaat komen verschillende thema’s aan bod. Denk bijvoorbeeld aan:

  1. Techniek – Denk aan onderwerpen als GA4, BigQuery en server-side meten.
  2. Privacy – Juridische veranderingen en groeiend privacybewustzijn vragen om nieuwe kaders en tools
  3. Organisatie & cultuur – Hoe bouw je een effectief datateam? Wat vraagt analytics van je interne structuur?

En nog veel meer. De eerste sprekers zijn inmiddels bevestigd (meer volgen snel!):

  • Tijmen Kort – Senior Digital Analyst bij KLM
  • Bhavik Patel – Community Builder & Product Analytics Specialist
  • Lukáš Čech – Senior Data Scientist bij DHL
  • Steen Rasmussen – Partner bij IIH Nordic

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
AI Act |

Wat de Digital Omnibus voor jou verandert: AI Act (1/4)

De Europese Commissie heeft op 19 november 2025 een pakket aan wijzigingen gepresenteerd om de regels voor het digitale domein te vereenvoudigen, ook wel Digital Omnibus genoemd. In deze korte…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…
Lees meer
Data-ethiek |

Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting

In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…