Een van de hoogtepunten dit jaar is de keynote van Steen Rasmussen, Partner bij IIH Nordic. Rasmussen geldt internationaal als een autoriteit op het gebied van digital strategy en analytics, en brengt een inspirerende visie op de toekomst van het vakgebied.
De Digital Analytics Summit is het toonaangevende kennis- en netwerkevent in Nederland voor iedereen die werkt met data, analytics, CRO en digital marketing. Bezoekers krijgen strategische inzichten en praktische handvatten voor vraagstukken rondom AI, data-infrastructuur, privacy en meer.
Thema’s & sprekers
Tijdens de Summit gaat komen verschillende thema’s aan bod. Denk bijvoorbeeld aan:
- Techniek – Denk aan onderwerpen als GA4, BigQuery en server-side meten.
- Privacy – Juridische veranderingen en groeiend privacybewustzijn vragen om nieuwe kaders en tools
- Organisatie & cultuur – Hoe bouw je een effectief datateam? Wat vraagt analytics van je interne structuur?
En nog veel meer. De eerste sprekers zijn inmiddels bevestigd (meer volgen snel!):
- Tijmen Kort – Senior Digital Analyst bij KLM
- Bhavik Patel – Community Builder & Product Analytics Specialist
- Lukáš Čech – Senior Data Scientist bij DHL
- Steen Rasmussen – Partner bij IIH Nordic
Ook interessant
Lees meer
AI Act
|
DDMA Team Legal spreekt op nieuw Emerce-event over AI Agents
Op donderdag 25 januari vindt in Amsterdam de eerste editie plaats van AI Agents, een nieuw event van Emerce dat zich volledig richt op de opkomst van zogeheten Agentic AI.…
Lees meer
AI Act
|
Wat de Digital Omnibus voor jou verandert:Data Act (4/4)
De Europese Commissie heeft op 19 november 2025 een pakket aan wijzigingen gepresenteerd om de regels voor het digitale domein te vereenvoudigen, ook wel Digital Omnibus genoemd. In deze korte…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Incrementality Testing: Onmisbaar voor echte inzicht in mediawaarde
In het eerste deel van onze reeks over Media Effectiviteits Meting (MEM)* verkenden we de strategische waarde van Marketing Mix Modeling (MMM). In dit tweede deel richten we ons op…