Spring naar content

Diana Janssen

Diana Janssen, directeur bij branchevereniging, DDMA, ziet dat veel organisaties van deze tijd gebruik maken om hun analytics op orde te krijgen. In een interview met Adformatie gaat zij uitgebreid in op de trends die zij binnen de branche ziet ontstaan. Lees het hele interview hier.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Vacature: Commissielid DDMA Commissie Artificial Intelligence (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de AI en/of data science-hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het…
Lees meer
DDMA |

DDMA zoekt tijdelijke Projectmanager Content & Communities

Als Projectmanager Content & Communities bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van influencermarketing tot fondsenwerving en…
Lees meer
Creative |

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Creative en Search

De DDMA Commissies Post, Creative en Search hebben versterking gekregen. Olaf van Rijn, Business Development bij Whooz, Saskia Priester, Marketing Consultant & UX Designer bij Harvest Digital, en Ryan Peerkhan,…