
Diana Janssen, directeur bij branchevereniging, DDMA, ziet dat veel organisaties van deze tijd gebruik maken om hun analytics op orde te krijgen. In een interview met Adformatie gaat zij uitgebreid in op de trends die zij binnen de branche ziet ontstaan. Lees het hele interview hier.
Ook interessant
Lees meer
DDMA
|
Vacature: Commissielid DDMA | Commissie Digital Analytics Vacature (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van Digital Analytics en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen deze DDMA Commissie…
Lees meer
DDMA
|
Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025
Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…
Lees meer
DDMA
|
DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversions are back, platform mix expands
The DDMA Social Advertising Benchmark 2025 shows that Dutch advertisers are increasingly focusing on conversions and a broader platform mix. Reddit continues to grow steadily, and TikTok gains market share…