Spring naar content

Categorieën

Traditiegetrouw worden tijdens de EMAS de EMAS Awards uitgereikt. De inschrijving hiervoor is vanaf vandaag geopend. Ambitieuze e-mailmarketing (automation) professionals kunnen dit jaar deelnemen in 3 categorieën: Email Marketing Automation Excellence, Best Outstanding Email en Young Talent.

1. Email Marketing Automation Excellence

    Deze categorie is bedoeld voor organisaties die uitblinken in e-mailmarketingautomatisering. De nadruk ligt op het creëren van impactvolle contactmomenten, gepersonaliseerde content en het gebruik van relevante triggers die resoneren met de ontvanger. Slimme data-analyse en innovatieve e-mailflows spelen hierbij een cruciale rol. De ingezonden case hoeft zich niet te beperken tot e-mail alleen, hoewel dit wel de basis vormt.

    Iemand voordragen kan uiterlijk tot 20 maart via deze pagina.

    2. Outstanding Email

    In deze categorie worden de meest opvallende e-mailmarketingcampagnes erkend. Dit kan variëren van uitzonderlijk design en innovatieve technologie tot zeer effectieve campagnes en creatieve data-toepassingen. Of het nu gaat om een eenmalige e-mail of een strategische reeks, hoe groter de impact, hoe sterker de inzending.

    Iemand voordragen kan uiterlijk tot 20 maart via deze pagina.

    3. Young Talent van het jaar

    Deze categorie is bedoeld voor jonge e-mailmarketeers die maximaal drie jaar actief zijn in het vakgebied. Of je nu een allround e-mailmarketeer bent of je specialiseert in technische ontwikkeling of design, als je binnen je organisatie een significante impact hebt gemaakt, kom je in aanmerking voor deze prijs. Ken je iemand die deze erkenning verdient? Nominaties door derden zijn ook welkom.

    Iemand voordragen kan tot uiterlijk 12 maart via deze pagina.

    Meer informatie: emas.nu/awards

    Battle of the Agencies

    Dit jaar keert de Battle of the Agencies terug. In deze competitie strijden bureaus om de beste e-mailcampagne te creëren voor een nog te bepalen opdrachtgever. Elk bureau kan zich inschrijven met een sterke motivatie. De geselecteerde bureaus ontwikkelen in aanloop naar de EMAS een campagne, waarbij het bureau met de meest creatieve, effectieve en klantgerichte e-mail als winnaar uit de bus komt. Inschrijving voor deze categorie opent binnenkort.

    Over de EMAS
    De Email Marketing Automation Summit (EMAS) is hét kennisevenement voor e-mailmarketing en marketingautomatisering in de Benelux. Sinds de eerste editie is het evenement uitgegroeid tot een onmisbare bijeenkomst voor e-mailmarketeers, CRM-specialisten en marketing automation-professionals. Met een programma vol toonaangevende sprekers, praktijkcases en de jaarlijkse EMAS Awards, biedt de EMAS diepgaande inzichten en inspiratie voor de toekomst van e-mailmarketing. De EMAS 2025 wordt mede mogelijk gemaakt door: Bikkelhart, DeployTeq, Happy Horizon, Mailblue, Spotler, Maileon, RapidSugar, Wander Journeys.

    Bob Younge

    Voormalig Contentspecialist | DDMA

    Ook interessant

    Lees meer
    DDMA |

    Vacature: Lid DDMA Commissie E-mail (op vrijwilligersbasis)

    Ben jij expert op het gebied van e-mailmarketing en wil je samen met andere professionals het vakgebied verder brengen? Dan is de DDMA Commissie E-mail dé plek voor jou om…
    Lees meer
    DDMA |

    Drukte in de inbox: 7 lessen voor piekmomenten in e-mailmarketing

    De feestdagen staan voor de deur en de inbox trilt alweer van activiteit. Retailers bereiden zich voor op Black Friday, Cyber Monday en kerst. Voor marketeers betekent dat: hogere verzendvolumes…
    Lees meer
    E-mail |

    Bot clicks in e-mails: hoe onderscheid je mens van machine in je statistieken?

    Na dagenlang geknutsel met teksten, afbeeldingen en code is het zover: je nieuwsbrief is af. Je verstuurt ‘m en… ziet binnen no-time de opens en clicks binnenstromen. Geweldig nieuws, zou…