Spring naar content
Gerard Lindeboom

Vanaf het prille begin van de Commissie CRO heeft Gerard zich ingezet om het niveau van onze groep lekker scherp te houden. Als uitstekende communicator was hij bevlogen in het zo goed mogelijk neerzetten van ons werk. Met zijn e-mails, instructies en templates bracht hij structuur en duidelijkheid. Daarnaast bezat hij een spreekwoordelijk optimisme en vrolijkheid die de vergaderingen oplichtte. De wereld verliest met Gerard een gedreven vakgenoot, maar bovenal een blijmoedig en optimistisch mens.

Gerard, bedankt en we missen je.
De DDMA Commissie CRO

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda 2025 Q3 en Q4

Het is alweer september, hét startsein van de DDMA Ledenagenda voor de tweede helft van 2025. Ook dit najaar belooft het weer een inspirerend jaar te worden, boordevol kennis en…