
Vanaf het prille begin van de Commissie CRO heeft Gerard zich ingezet om het niveau van onze groep lekker scherp te houden. Als uitstekende communicator was hij bevlogen in het zo goed mogelijk neerzetten van ons werk. Met zijn e-mails, instructies en templates bracht hij structuur en duidelijkheid. Daarnaast bezat hij een spreekwoordelijk optimisme en vrolijkheid die de vergaderingen oplichtte. De wereld verliest met Gerard een gedreven vakgenoot, maar bovenal een blijmoedig en optimistisch mens.
Gerard, bedankt en we missen je.
De DDMA Commissie CRO
Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?
A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?
Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie
We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…