Spring naar content

Juryvoorzitter Frans Reichardt

“De genomineerde e-mailprofessionals getuigen van een gezonde visie op en passie voor het vak. Zij hebben het in zich een belangrijke bijdrage te leveren aan de toekomst van het vak. De genomineerde campagnes ontlokten de jury kreten als ‘gaaf’, levendig’ en ‘verfrissend’. E-mailcampagnes worden steeds vaker ingericht vanuit klantreizen en worden steeds relevanter door slimmer gebruik van data en techniek voor verdergaande personalisatie en interactie.”

Kevin Ruhe, GAMMA

“Wauw! Wat was het super om te zien dat maar liefst 13 bureaus zich hadden ingeschreven voor de Battle of the Agencies en daarmee een case wilde uitwerken voor GAMMA. We waren verrast door het hoge niveau van de motivaties en het was daarom best pittig voor GAMMA om uit al die inzendingen 3 bureaus te kiezen. Maar dat is gelukt en wat een prachtig rijtje is het geworden. We wensen ze heel veel succes.”

Vorig jaar won Tempo-Team de award voor de beste E-mail Campagne. Bob Mencke van Wehkamp wist de award voor E-mail Professional van het jaar in de wacht te slepen. Bij de Battle of the Agencies trok OMG aan het langste eind. RapidSugar weet deze editie voor het derde jaar op een rij een nominatie op hun naam te zetten en gaat deze keer de strijd aan met 100%EMAIL en Doornvogel.

De uitreiking van de DDMA Email Awards vindt plaats op donderdag 24 september 2020 in Square by Gert Blom (voorheen Het Amsterdamse Proeflokaal) in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. De Email Awards worden mede mogelijk gemaakt door de sponsoren: e-Village, Flowmailer, 100%EMAIL, RapidSugar, Doornvogel, Maileon en Mailcampaigns. Voor meer informatie en tickets kijk op www.emailsummit.nl.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

De GDMA International Email Benchmark: De verschillen tussen B2B en B2C

In onze jaarlijkse GDMA International Email Benchmark kijken we niet alleen naar de Open en Click rates, maar ook naar de verschillen in de Business-to-Business (B2B) en Business-to-Consumer (B2C) markten.…
Lees meer
E-mail |

De GDMA International Email Benchmark: de verschillen per sector

E-mailmarketing blijft een krachtig middel voor het bereiken van je doelgroep. De cijfers kunnen per sector echter verschillen. In dit eerste artikel van een 3-delige reeks over de resultaten van…
Lees meer
DDMA |

Drie nieuwe leden in de DDMA Commissie E-mail

De DDMA Commissie E-mail heeft drie nieuwe commissieleden. Laura Wijnands, marketing automation specialist bij Bikkelhart, Maartje Janssen, customer journey consultant bij Yellowgrape, en Tom Blijleven, director of marketing operations bij…