Spring naar content

Juryvoorzitter Frans Reichardt

“De genomineerde e-mailprofessionals getuigen van een gezonde visie op en passie voor het vak. Zij hebben het in zich een belangrijke bijdrage te leveren aan de toekomst van het vak. De genomineerde campagnes ontlokten de jury kreten als ‘gaaf’, levendig’ en ‘verfrissend’. E-mailcampagnes worden steeds vaker ingericht vanuit klantreizen en worden steeds relevanter door slimmer gebruik van data en techniek voor verdergaande personalisatie en interactie.”

Kevin Ruhe, GAMMA

“Wauw! Wat was het super om te zien dat maar liefst 13 bureaus zich hadden ingeschreven voor de Battle of the Agencies en daarmee een case wilde uitwerken voor GAMMA. We waren verrast door het hoge niveau van de motivaties en het was daarom best pittig voor GAMMA om uit al die inzendingen 3 bureaus te kiezen. Maar dat is gelukt en wat een prachtig rijtje is het geworden. We wensen ze heel veel succes.”

Vorig jaar won Tempo-Team de award voor de beste E-mail Campagne. Bob Mencke van Wehkamp wist de award voor E-mail Professional van het jaar in de wacht te slepen. Bij de Battle of the Agencies trok OMG aan het langste eind. RapidSugar weet deze editie voor het derde jaar op een rij een nominatie op hun naam te zetten en gaat deze keer de strijd aan met 100%EMAIL en Doornvogel.

De uitreiking van de DDMA Email Awards vindt plaats op donderdag 24 september 2020 in Square by Gert Blom (voorheen Het Amsterdamse Proeflokaal) in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. De Email Awards worden mede mogelijk gemaakt door de sponsoren: e-Village, Flowmailer, 100%EMAIL, RapidSugar, Doornvogel, Maileon en Mailcampaigns. Voor meer informatie en tickets kijk op www.emailsummit.nl.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Best of DDMA Research & Insights 2024

In een marketingtijdperk waarin data, technologie en consumentengedrag continu veranderen, is gedegen onderzoek cruciaal. Door middel van uitgebreide (consumenten)onderzoeken en benchmarks bieden we onze leden grip op deze veranderingen. In…
Lees meer
E-mail |

De GDMA International Email Benchmark: Een Wereldwijde Vergelijking 

E-mailmarketing blijft een essentieel onderdeel van de digitale marketingstrategie voor bedrijven wereldwijd. De prestaties van e-mailcampagnes kunnen echter sterk variëren tussen verschillende continenten en landen. In dit derde en laatste…