Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.
Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.
Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.
Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.
Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.
Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.
Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
Podcast Shaping the Future: Over personalisatie en de kunst van niets doen
Wat als personalisatie niet draait om méér communicatie, maar juist om het lef om soms even niets te doen? Het klinkt contra-intuïtief, maar voor Eneco pakte de kunst van stilzitten…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Univé en New York Pizza winnen Customer Data Awards 2025
Tijdens het jaarlijkse marketingevent DDMA NEXT zijn vandaag de winnaars van de Customer Data Awards 2025 bekendgemaakt. De vakjury bekroonde Univé met de Data Transformation Award en New York Pizza…
Lees meer
AI Act
|
Wat de Digital Omnibus voor jou verandert: Cookiewet (2/4)
De Europese Commissie heeft op 19 november 2025 een pakket aan wijzigingen gepresenteerd om de regels voor het digitale domein te vereenvoudigen, ook wel Digital Omnibus genoemd. In deze korte…