Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.
Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.
Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.
Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.
Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.
Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen
Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2025 geopend
De inschrijving voor de DDMA Customer Data Awards 2025 is officieel geopend. Voor de 19e keer gaat DDMA op zoek naar de meest vooruitstrevende organisaties in Nederland op het gebied…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
De kracht van personalisatie: Data, relevantie en vertrouwen op de Webwinkel Vakdagen
Tijdens de Webwinkel Vakdagen 2025 – afgelopen 2 en 3 april in Utrecht – stond Lucas Bos namens de DDMA-commissie Data, Decisioning & Engagement op het podium met een heldere…