Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.
Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.
Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.
Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.
Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.
Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Oproep: Contactcenters gezocht voor vierde editie DDMA Telemarketing Benchmark
DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing starten met de vierde editie van de DDMA Telemarketing Benchmark. Om een zo compleet mogelijk overzicht te creëren van de telemarketingsector zijn we op…

Lees meer
Influencermarketing
|
Transparantie bij persreizen: waar ligt de grens tussen een journalist en een content creator?
Bij influencer marketing geldt een transparantieplicht: wie een product of dienst promoot en daar een direct of indirect voordeel voor ontvangt, moet dit vermelden. Maar hoe zit dat bij journalisten…

Lees meer
AI Act
|
AI-driven marketing: wat kan en wat is verboden?
Het gebruik van AI in je marketingstrategie: anno 2025 kun je er niet meer omheen. Maar aan het gebruik van AI hangen risico’s en daar is de Europese wetgever zich…