Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.
Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.
Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.
Dit met nog soortgelijke praktijken op social media staan geregeld in de Reclame Social Media (RSM). Deze code is op initiatief van DDMA opgesteld en wordt nu herzien.
Lees op Marketing Tribune de column over gesjoemel met online reviews.
Op de hoogte blijven van juridisch nieuws? Meld je hier aan voor onze juridische nieuwsbrief.
Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Genomineerden Customer Data Awards 2025 bekendgemaakt
DDMA maakt vandaag de genomineerden bekend voor de Customer Data Awards 2025. In totaal zijn zes organisaties genomineerd die volgens de vakjury uitblinken in het slim, effectief en verantwoord inzetten…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMA Elite – Marketing Operations: van essentieel en groeiend belang
Het is een onderwerp dat al jaren in de coulissen meedraait, maar steeds vaker vol in de schijnwerpers lijkt te komen en waarvan de functie een naam heeft gekregen: Marketing…

Lees meer
AVG
|
Pseudoniem is niet altijd anoniem: duidelijkheid over datadeling met derden
Wat gebeurt er als je data deelt zonder namen, maar wél met codes? In een recente zaak rond een failliete Spaanse bank kreeg Deloitte van toezichthouder SRB honderden reacties van…