Spring naar content

Barry Adams, juryvoorzitter en oprichter van Polemic Digital is positief gestemd over de inzendingen: “Dit jaar is de kwaliteit van de inzendingen wederom erg sterk. De cases geven een goed overzicht van de strategische en tactische aanpakken die tot uitstekende resultaten leiden in de SEO- en SEA-branches. Het laat zien dat de zoekmachinemarketingindustrie in Nederland volwassen en ervaren is, met een goede kijk op de nieuwste technologieën.”

Beoordeling door internationale experts

Bij de beoordeling van de inzendingen keek de jury naar hoe de cases zich onderscheiden in helder strategisch denken, innovatie, effectiviteit, tastbare resultaten, duidelijkheid en privacyvriendelijk en verantwoord datagebruik. De jury bestaat uit een internationaal team van onafhankelijke search-experts met naast Barry Adams: Kirk Williams (ZATO), Purna Virji (LinkedIn), Kate Adams (Google), Frederick Valleys (Optmyzr), Astrid Kramer (Astrid Kramer Consulting), Marcus Tober (Searchmetrics) en Linda Hogenes (Coolblue).

Over de Friends of Search Awards

De Friends of Search Awards zijn een initiatief van brancheverenigingen DDMA en VIA Nederland. De awards worden dit jaar voor de twee keer uitgereikt. De winnaars presenteren hun case op het podium van de Nederlandse editie (16 november) van Friends of Search in de Kromhouthal in Amsterdam. Tickets voor zowel de Nederlandse als de Belgische editie zijn te koop via: friendsofsearch.com

Ook interessant

Lees meer
Search |

Ticketverkoop voor Friends of Search 2025 gestart – Early bird-tickets nu verkrijgbaar!

Amsterdam, donderdag 5 september 2024 – Op 13 maart 2025 organiseren brancheverenigingen DDMA en VIA Nederland de 12e editie van Friends of Search, in de Kromhouthal in Amsterdam. Early Bird-tickets…
Lees meer
Creative |

Nieuw bloed in de DDMA Commissies Post, Creative en Search

De DDMA Commissies Post, Creative en Search hebben versterking gekregen. Olaf van Rijn, Business Development bij Whooz, Saskia Priester, Marketing Consultant & UX Designer bij Harvest Digital, en Ryan Peerkhan,…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De impact van Generative Search op SEA en SEO: Zo bereid jij je optimaal voor

We kunnen stellen dat Generative AI een onuitwisbare impact heeft gemaakt binnen de marketingwereld. Zo ook binnen de werkvelden van SEO en SEA, die met de opkomst van Generative Search…