De EMAS Awards worden uitgereikt in vier categorieën: Outstanding Email, Email Marketing Automation Excellence, Young Talent of the Year en de creatieve bureaucompetitie Battle of the Agencies. Inzendingen worden beoordeeld door een onafhankelijke vakjury met experts uit de e-mail- en datagedreven marketingsector.
Milou Steenvoorden, voorzitter van de jury en Global Senior Director Consumer Engagement bij Adidas:
Wat een feest om dit jaar juryvoorzitter te mogen zijn! De kwaliteit en variatie van de inzendingen maakten het ons als jury allesbehalve makkelijk – maar juist dat onderstreept hoe sterk het vak zich blijft ontwikkelen. De cases draaiden dit jaar echt om de klantreis en merkbeleving van de consument. We zagen slimme combinaties van creativiteit, data en technologie, waarbij personalisatie, relevantie en timing centraal staan. Nieuwe technieken, waaronder AI, worden steeds vaker op een doordachte manier ingezet om campagnes nog slimmer en effectiever te maken. De Young Talents vielen echt op: hun drive, visie en ideeën zijn niet alleen inspirerend, maar laten zien dat e-mailmarketing volop in beweging is en nog altijd onmisbaar is binnen de huidige marketingmix.
Genomineerden EMAS Awards 2025
Categorie Outstanding Email
- Knab
- ANWB
- DFL Digital Sports
Categorie Email Marketing Automation Excellence
- Just Russel
- Kramp
Categorie Young Talent of the Year
- Koen Franken – Springbok Agency
- Miriam Elean – Greenwheels
- Juliette den Hartog – NeoSEM
Battle of the Agencies
De drie bureaus die strijden om de winst in de Battle of the Agencies zijn:
- Yellowgrape
- Ematters
- MandAd e-mailmarketing
Deze bureaus gaan werken aan een opdracht voor KNVB (Koninklijke Nederlandse Voetbalbond) en presenteren hun campagne live op het EMAS-podium. De winnaar wordt diezelfde dag bekendgemaakt.
Over de EMAS Awards
De EMAS Awards worden jaarlijks uitgereikt tijdens de Email Marketing Automation Summit (EMAS), het grootste kennisevenement over e-mailmarketing in de Benelux. De awards zijn bedoeld om inspirerende en effectieve toepassingen van e-mailmarketing en marketing automation in de schijnwerpers te zetten en vakgenoten te inspireren met praktijkvoorbeelden uit het veld.
Over DDMA
DDMA is de grootste branchevereniging voor marketing en data in Nederland. Wij vertegenwoordigen een netwerk van meer dan 360 merken, non-profits, bureaus, techleveranciers en uitgevers die data op een verantwoorde manier inzetten voor marketing. DDMA faciliteert kennisdeling, netwerkontwikkeling
Ook interessant

Genomineerden DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Reclamecode: Code Reclame via E-mail
