Spring naar content

Juryvoorzitter Frank de Beun, CEO van The Data Agency: “Het data-driven marketingvak wordt steeds volwassener en dat zien we terug in de inzendingen. Dat brengt ons als jury in de ideale positie om de lat steeds hoger te leggen en extra kritisch te kijken. Wat ons dit jaar vooral opviel dat het niveau van de Challengers steeds hoger wordt. Je ziet dat dat kleinere organisaties nu echt een inhaalslag maken ten opzichte van de corporates. We kijken dan ook enorm uit naar de uitgebreide toelichting van de cases online op 7 november én de uitreiking op 30 november tijdens DDMA NEXT.”

De DDMA Customer Data Awards worden dit jaar voor de 17e keer uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. Naast juryvoorzitter Frank de Beun bestaat de vakjury uit Lisette Gouda (ANWB), Arnold van het Nederend (KPN), Ewout Vis (Ewout Vis Data & Analytics), Ceesjan de Vos (Ternair Marketing Cloud) en Bas Karsemeijer (DataOps House & ShelfSupervisor).

Presentaties en uitreiking

De DDMA Customer Data Awards worden dit jaar via twee evenementen uitgereikt. Allereerst lichten de genomineerden uitgebreid hun cases toe tijdens een speciale Digital Talk op 7 november. Registratie is gratis en voor iedereen toegankelijk.  De uitreiking van de prijzen vindt plaats tijdens DDMA NEXT op 30 november. Tijdens dit event voor beslissers in Capital C in Amsterdam delen de winnaars ook hun bekroonde aanpak met de bezoekers.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

De grootste legal misvattingen over adverteren op social platformen

Adverteren op platformen zoals Meta en TikTok roept bij veel legal-afdelingen direct alarmbellen op. Terecht, want als marketeer ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens, ook als je…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

De kracht van landelijke data in de customer journey: 5 voordelen

De customer journey gaat over het werven, ontwikkelen en behouden van klanten. Met daarin alle (in)directe interacties tussen de klant en jouw merk, product of dienst. Tot zover niets nieuws.…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…