Spring naar content

Juryvoorzitter Frank de Beun, CEO van The Data Agency: “Het data-driven marketingvak wordt steeds volwassener en dat zien we terug in de inzendingen. Dat brengt ons als jury in de ideale positie om de lat steeds hoger te leggen en extra kritisch te kijken. Wat ons dit jaar vooral opviel dat het niveau van de Challengers steeds hoger wordt. Je ziet dat dat kleinere organisaties nu echt een inhaalslag maken ten opzichte van de corporates. We kijken dan ook enorm uit naar de uitgebreide toelichting van de cases online op 7 november én de uitreiking op 30 november tijdens DDMA NEXT.”

De DDMA Customer Data Awards worden dit jaar voor de 17e keer uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle ingezonden cases zijn door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. Naast juryvoorzitter Frank de Beun bestaat de vakjury uit Lisette Gouda (ANWB), Arnold van het Nederend (KPN), Ewout Vis (Ewout Vis Data & Analytics), Ceesjan de Vos (Ternair Marketing Cloud) en Bas Karsemeijer (DataOps House & ShelfSupervisor).

Presentaties en uitreiking

De DDMA Customer Data Awards worden dit jaar via twee evenementen uitgereikt. Allereerst lichten de genomineerden uitgebreid hun cases toe tijdens een speciale Digital Talk op 7 november. Registratie is gratis en voor iedereen toegankelijk.  De uitreiking van de prijzen vindt plaats tijdens DDMA NEXT op 30 november. Tijdens dit event voor beslissers in Capital C in Amsterdam delen de winnaars ook hun bekroonde aanpak met de bezoekers.

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…
Lees meer
Data-ethiek |

Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting

In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De menselijke factor in een wereld van AI: zo blijft customer experience persoonlijk

Je wilt dat klanten ervaren dat je hen begrijpt en dat je hun situatie herkent. Niet alleen omdat dit bijdraagt aan conversie, maar vooral omdat het vertrouwen en een duurzame…