Spring naar content

Laura Wijnands: “Het leukste aan het vak vind ik dat je gedwongen wordt vanuit de hele klantreis te denken”

Laura is nu bijna 7 jaar werkzaam bij Bikkelhart als Marketing Automation Specialist. Daar leidt ze het contentteam en helpt ze verschillende klanten in hun CRM-systemen en ESP’s. Daarbij richt ze zich op de techniek, content en optimalisatie van marketing automation en e-mailmarketing.

Laura: “Het leukste aan het vak vind ik dat je gedwongen wordt vanuit de hele klantreis te denken. Het verwerven van contacten, het verrijken van je database, het verrassen met goede content enhet actief houden van je database. Door dit te doen en daarbij ook nieuwe ontwikkelingen scherp in de gaten te houden, kunnen we onze doelgroepen steeds beter doorgronden en onze boodschap steeds beter daarop aanpassen.

Maartje Janssen: “Testen en optimaliseren staat op nummer één om de beste resultaten te halen”

Maartje is jaren geleden een beetje per ongeluk de e-mailmarketing ingerold. Inmiddels is dat uitgegroeid tot een passie voor e-mail en personalisatie. Met 10 jaar ervaring heeft ze het kanaal zien veranderen. Van bulkmailings en de eerste stappen in personalisatie, naar een tijdperk van kanaaloverstijgende hyperpersonalisatie waarin data centraal staat.

Maartje: “Mijn aanpak is altijd gebaseerd op een customer lifecycle-strategie met gedragspsychologie als fundament. Testen en optimaliseren staat op nummer één om de beste resultaten te behalen. Dankzij mijn werkervaring aan zowel de bureau- als klantzijde heb ik diverse use cases kunnen ontwikkelen en implementeren. Met deze brede expertise wil ik de data-driven marketingsector naar een hoger plan tillen en innovatieve oplossingen bieden die impact maken.

Tom Blijleven: “Ik wil mijn kennis graag delen en brug slaan tussen marketing en techniek”

Ook Tom is ooit per ongeluk het e-mailwereldje ingerold, destijds bij 100%(EMAIL). Daar is hij verliefd geworden op het vak. Inmiddels is hij werkzaam bij Spotler, waar hij het CRM-team aanstuurt en waar e-mailmarketing ook een onderdeel van is. Daarnaast schrijft hij veel over actuele ontwikkelingen binnen het vakgebied.

Tom: “De combinatie van mijn dagelijkse werkzaamheden en mijn interesse in het e-mailmarketingvakgebied hebben ervoor gezorgd dat ik veel theoretische én praktische kennis in huis heb. Die kennis wil ik via de Commissie graag delen met anderen, om zo een brug te slaan tussen de marketing- en de techniekzijde van het werkveld.

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De DDMA Commissie E-mail krijgt versterking

De DDMA Commissie E-mail heeft twee nieuwe leden. Niemand minder dan Mark Kruisman, e-mailmarketing specialist bij Centraal Beheer, en Lisanne van Daalen de Jel, marketing guild lead en digital marketeer…
Lees meer
DDMA |

Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Vacature: lid commissie Data, Decisions & Engagement (DDE)

Ben jij werkzaam bij een opdrachtgever en wil je een belangrijke rol spelen in het verder professionaliseren van het data-driven marketingvak? De DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement zoekt versterking…