Spring naar content

Via het Automated E-mail Onderzoek brengt de DDMA E-mail Research Groep de impact van geautomatiseerde welkomstcampagnes op klantgedrag in kaart. DDMA is daarom op zoek naar merken, adverteerders, non-profits en agencies die hun data beschikbaar willen stellen om de effecten van welkomstcampagnes te achterhalen. Doe jij ook mee? Meld je hieronder aan.

Deelname aan het onderzoek is niet meer mogelijk.

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

Discover the Magic of Interactive Email Marketing

In the rapidly evolving world of digital marketing, brands are constantly competing for consumers’ attention. With hundreds of emails flooding inboxes daily, it’s crucial to stand out and remain relevant.…
Lees meer
Conversational AI |

Mastering WhatsApp marketing automation: Tips and tricks

As marketers, we’re familiar with the classic marketing channels. Email, PPC, SEO, social media, even SMS. But, what about WhatsApp…? WhatsApp isn’t just a personal messaging app, it also boasts marketing…
Lees meer
E-mail |

Interactive Email Examples, Tips and Tricks (with Jennifer Birks)

You may have seen them: interactive emails. They are the most engaging type of emails we can produce tech-wise. But… somehow, somewhere, something makes that these are more rare than…