Via het Automated E-mail Onderzoek brengt de DDMA E-mail Research Groep de impact van geautomatiseerde welkomstcampagnes op klantgedrag in kaart. DDMA is daarom op zoek naar merken, adverteerders, non-profits en agencies die hun data beschikbaar willen stellen om de effecten van welkomstcampagnes te achterhalen. Doe jij ook mee? Meld je hieronder aan.
Deelname aan het onderzoek is niet meer mogelijk.
Ook interessant
Lees meer
DDMA
|
Vacature: Lid DDMA Commissie E-mail (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van e-mailmarketing en wil je samen met andere professionals het vakgebied verder brengen? Dan is de DDMA Commissie E-mail dé plek voor jou om…
Lees meer
DDMA
|
Drukte in de inbox: 7 lessen voor piekmomenten in e-mailmarketing
De feestdagen staan voor de deur en de inbox trilt alweer van activiteit. Retailers bereiden zich voor op Black Friday, Cyber Monday en kerst. Voor marketeers betekent dat: hogere verzendvolumes…
Lees meer
E-mail
|
Bot clicks in e-mails: hoe onderscheid je mens van machine in je statistieken?
Na dagenlang geknutsel met teksten, afbeeldingen en code is het zover: je nieuwsbrief is af. Je verstuurt ‘m en… ziet binnen no-time de opens en clicks binnenstromen. Geweldig nieuws, zou…