Spring naar content

Via het Automated E-mail Onderzoek brengt de DDMA E-mail Research Groep de impact van geautomatiseerde welkomstcampagnes op klantgedrag in kaart. DDMA is daarom op zoek naar merken, adverteerders, non-profits en agencies die hun data beschikbaar willen stellen om de effecten van welkomstcampagnes te achterhalen. Doe jij ook mee? Meld je hieronder aan.

Deelname aan het onderzoek is niet meer mogelijk.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Ticketverkoop Email Marketing Automation Summit 2025 geopend

Op donderdag 26 juni 2025 organiseert branchevereniging DDMA een nieuwe editie van de Email Marketing Automation Summit (EMAS), in Circa Amsterdam. De EMAS is hét kennisevenement op het gebied van…
Lees meer
DDMA |

Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Best of DDMA Research & Insights 2024

In een marketingtijdperk waarin data, technologie en consumentengedrag continu veranderen, is gedegen onderzoek cruciaal. Door middel van uitgebreide (consumenten)onderzoeken en benchmarks bieden we onze leden grip op deze veranderingen. In…