Spring naar content

Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM): “De ingediende cases lieten dit jaar weer zien dat het e-mailmarketingvak nog altijd volop in ontwikkeling en actueel is. Goed klantcontact en persoonlijk en gericht communiceren staan daarin centraal. Wat dit jaar extra opvalt, is dat de vele goede resultaten die behaald worden door de inzet van e-mail breed worden gedragen binnen organisaties. Mooi om dat dit jaar weer met alle verschillende juryleden te bediscussiëren.”

Naast juryvoorzitter Joris de Bruijne bestaat de vakjury uit experts van binnen en buiten het e-mailmarketingvak: Alexandra Stuij (Nederlandse Loterij), Niels Gleditzsch (Albert Heijn), Jordie van Rijn (eMailMonday), Jill Steffen (freelance data minded marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Jasmijn Hemersma (Kramp), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Maxime Mittelmeijer (Coolblue) en Jos Meijer (Freelance Recruitment Specialist & In Good Company). Helaas heeft de jury moeten besluiten de EMAS Optimization Award niet uit reiken. Dit heeft te maken met het feit dat niet genoeg inzendingen voldeden aan de inzendingscriteria.

De uitreiking van de DDMA EMAS Awards vindt plaats tijdens de DDMA EMAS op donderdag 22 juni 2023 in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. De EMAS wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren: Deployteq, DMARC Advisor, Heroes Only, Maileon, Marigold, RapidSugar, Spotler, 100%EMAIL, Actito, Bikkelhart, De Heeren van Veertig Plus, Happy Horizon en Impress. 

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie E-mail (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van e-mailmarketing en wil je samen met andere professionals het vakgebied verder brengen? Dan is de DDMA Commissie E-mail dé plek voor jou om…
Lees meer
DDMA |

Drukte in de inbox: 7 lessen voor piekmomenten in e-mailmarketing

De feestdagen staan voor de deur en de inbox trilt alweer van activiteit. Retailers bereiden zich voor op Black Friday, Cyber Monday en kerst. Voor marketeers betekent dat: hogere verzendvolumes…
Lees meer
E-mail |

Bot clicks in e-mails: hoe onderscheid je mens van machine in je statistieken?

Na dagenlang geknutsel met teksten, afbeeldingen en code is het zover: je nieuwsbrief is af. Je verstuurt ‘m en… ziet binnen no-time de opens en clicks binnenstromen. Geweldig nieuws, zou…