Spring naar content
Cesar Swart

Cesar Swart (Philips): Mede door mijn cross-channel ervaring kan ik social goed plaatsen binnen de grote kanalenmix

Qua werk is Cesar altijd actief geweest binnen social advertising en e-commerce. Hij heeft het medialandschap eerst leren kennen vanuit de agency-kant en verkent dat op dit moment vanuit de adverteerderszijde als Senior Campaign Performance Manager bij Philips. Cesar: ‘Ik ben een aanpakker en ontdek graag nieuwe dingen. Ik heb veel kennis ervaring op het gebied van social, maar ook in het veld van cross-channel marketing. Hierdoor kan ik social goed plaatsen binnen de context van een bredere kanalen mix. Ik hoop hiermee waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen de Commissie, om zo samen de sector naar een hoger plan te tillen’

Bianca Bergshoeff

Bianca Bergshoeff (Maatwerk Online): Veranderingen gaan tegenwoordig zo snel, dat je flexibel moet zijn om alles bij te kunnen benen

Bianca is sinds 2018 werkzaam als SEA & Social specialist en teamlead bij Maatwerk Online. In haar rol kijkt ze graag naar het grotere plaatje en doet ze dingen vaak nét even anders. Bianca: ‘Het leukste van mijn werk vind ik de diversiteit en de innovaties binnen het vak. Veranderingen gaan tegenwoordig zo snel, dat je flexibel moet zijn om alles bij te kunnen benen. En dat vind ik juist zo leuk; aan de slag gaan met nieuwe dingen, ervan leren en die kennis delen. Het is supertof om na een tijdje terug te kijken en te zien hoe je gegroeid bent. Ik hoop met al mijn opgebouwde kennis en ervaringen samen met de commissie het social vakgebied nog meer te professionaliseren.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Oproep: Contactcenters gezocht voor vierde editie DDMA Telemarketing Benchmark

DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing starten met de vierde editie van de DDMA Telemarketing Benchmark. Om een zo compleet mogelijk overzicht te creëren van de telemarketingsector zijn we op…
Lees meer
DDMA |

Inschrijving van de EMAS Battle of the Agencies 2025 geopend

Voor de DDMA EMAS Awards 2025 staat de Battle of the Agencies ook dit jaar op het programma. De inschrijving is vanaf vandaag geopend. Ambitieuze e-mailmarketingbureaus kunnen zich vanaf nu…
Lees meer
DDMA |

Dit zijn de genomineerden voor de Friends of Search Awards 2025

De jury van de Friends of Search Awards heeft de genomineerden bekendgemaakt. In de categorie Best PPC dingen KLM Royal Dutch Airlines, LedLoket en Soccerfanshop International mee naar de winst.…