Spring naar content
Cesar Swart

Cesar Swart (Philips): Mede door mijn cross-channel ervaring kan ik social goed plaatsen binnen de grote kanalenmix

Qua werk is Cesar altijd actief geweest binnen social advertising en e-commerce. Hij heeft het medialandschap eerst leren kennen vanuit de agency-kant en verkent dat op dit moment vanuit de adverteerderszijde als Senior Campaign Performance Manager bij Philips. Cesar: ‘Ik ben een aanpakker en ontdek graag nieuwe dingen. Ik heb veel kennis ervaring op het gebied van social, maar ook in het veld van cross-channel marketing. Hierdoor kan ik social goed plaatsen binnen de context van een bredere kanalen mix. Ik hoop hiermee waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen de Commissie, om zo samen de sector naar een hoger plan te tillen’

Bianca Bergshoeff

Bianca Bergshoeff (Maatwerk Online): Veranderingen gaan tegenwoordig zo snel, dat je flexibel moet zijn om alles bij te kunnen benen

Bianca is sinds 2018 werkzaam als SEA & Social specialist en teamlead bij Maatwerk Online. In haar rol kijkt ze graag naar het grotere plaatje en doet ze dingen vaak nét even anders. Bianca: ‘Het leukste van mijn werk vind ik de diversiteit en de innovaties binnen het vak. Veranderingen gaan tegenwoordig zo snel, dat je flexibel moet zijn om alles bij te kunnen benen. En dat vind ik juist zo leuk; aan de slag gaan met nieuwe dingen, ervan leren en die kennis delen. Het is supertof om na een tijdje terug te kijken en te zien hoe je gegroeid bent. Ik hoop met al mijn opgebouwde kennis en ervaringen samen met de commissie het social vakgebied nog meer te professionaliseren.’

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: bureaumedewerker DDMA

Ben jij op zoek naar een bijbaan en wil je ervaring opdoen in het hart van de Nederlandse marketingwereld? Bij DDMA, een non-profit kennisplatform voor marketeers, dataspecialisten, techies en privacy…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…