Spring naar content

Luuk gaat per 1 januari aan de slag als lead van team content & community bij DDMA. Hier gaat hij leiding geven aan het team dat verantwoordelijk is voor onder meer events, onderzoek, educatie en content. 

Luuk brengt een schat aan marketingervaring met zich mee. Zo was hij bijna zes jaar hoofdredacteur bij Marketingfacts, waar hij veel leerde van alle schrijvers, podcasters, docenten, onderzoekers en andere marketingprofessionals met wie hij samenwerkte. In die periode was hij aangesloten bij NIMA, de beroepsvereniging en het opleidingsinstituut in onze sector. 

Luuk: “Bij DDMA draait alles om de ethische, innovatieve en impactvolle inzet van data, en dat sluit aan bij mijn fascinatie voor de wisselwerking tussen technologie, marketing en maatschappij. DDMA is de omgeving waarin strategische diepgang en maatschappelijke relevantie hand in hand gaan – een combinatie die me inspireert en motiveert.

Judith Oude Sogtoen, directeur DDMA: : “Luuk is een bekende naam binnen onze sector en een echte thought leader. Ik ben enorm verheugd dat hij zich bij ons team aansluit. Zijn visie, diepgaande kennis en ruime ervaring zullen van onschatbare waarde zijn voor het verder versterken van ons kennisaanbod en de ondersteuning die we onze leden bieden. Ik kijk ernaar uit om samen te werken aan de toekomst van data en marketing.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI adoption accelerates, but uneven uptake risks deepening the divide

The use of artificial intelligence (AI) in marketing is growing rapidly. Where last year 48% of organisations applied AI in their marketing activities, that figure has now risen to 62%*.…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie

De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Media Effectiviteits Meting (MEM): Essentieel voor Efficiënte Groei

In het dynamische marketinglandschap van vandaag is media effectiviteits-meting (MEM) een sleutel tot groei. Nu consumenten meer privacy eisen en technologieën snel veranderen, volstaan traditionele meetmethoden niet langer. MEM draait…