Spring naar content
Lieke Wesselius

Lieke (26) heeft een achtergrond in de marketingcommunicatie en heeft zich de afgelopen jaren bezig gehouden met het versterken van de (online) zichtbaarheid van Bagels & Beans. In haar nieuwe functie binnen het membership-team van DDMA gaat zij zich onder meer richten op het verdiepen en verstevigen van de relaties van DDMA en het uitbreiden van het DDMA-netwerk door het aantrekken van nieuwe organisaties. Daarnaast is Lieke als relatiemanager tevens verantwoordelijk voor de sponsoring van een aantal grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben ontzettend blij dat Lieke ons team komt versterken. Dankzij haar achtergrond en ervaring in marketingcommunicatie gaat zij zeker een bijdrage leveren aan de zichtbaarheid van DDMA en de groei van onze achterban.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA breidt team uit met Loraine Heijstek en Lune Veldhuizen

DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Loraine Heijstek aangesteld als partnership manager. Lune Veldhuizen gaat aan de slag als programmamanager.
Lees meer
DDMA |

Shampoo Bars en HEMA winnen Friends of Search Awards 2024

Tijdens Friends of Search 2024 zijn de winnaars van de Friends of Search Awards 2024 bekendgemaakt. In de categorie ‘Beste SEA’ (PPC) ging Shampoo Bars er met de overwinning vandoor.…
Lees meer
DDMA |

Inschrijving van de EMAS Battle of the Agencies 2024 geopend

Voor de DDMA EMAS Awards 2024 staat de Battle of the Agencies ook dit jaar op het programma. De inschrijving is vanaf vandaag geopend. Ambitieuze e-mailmarketingbureaus kunnen zich vanaf nu…