Spring naar content
Lieke Wesselius

Lieke (26) heeft een achtergrond in de marketingcommunicatie en heeft zich de afgelopen jaren bezig gehouden met het versterken van de (online) zichtbaarheid van Bagels & Beans. In haar nieuwe functie binnen het membership-team van DDMA gaat zij zich onder meer richten op het verdiepen en verstevigen van de relaties van DDMA en het uitbreiden van het DDMA-netwerk door het aantrekken van nieuwe organisaties. Daarnaast is Lieke als relatiemanager tevens verantwoordelijk voor de sponsoring van een aantal grote DDMA-evenementen, zoals de Email Summit en Friends of Search.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben ontzettend blij dat Lieke ons team komt versterken. Dankzij haar achtergrond en ervaring in marketingcommunicatie gaat zij zeker een bijdrage leveren aan de zichtbaarheid van DDMA en de groei van onze achterban.”

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Ticketverkoop Digital Analytics Summit 2023 van start

DDMA organiseert op 12 oktober 2023 de tweede editie van de Digital Analytics Summit, in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Dit is hét kennis- en netwerkevenement op het gebied van…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2023 geopend

Op 30 november tijdens DDMA Next worden voor de 17e keer de DDMA Customer Data Awards uitgereikt. De organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau…
Lees meer
DDMA |

DDMA publishes vision report on the marketing team of the future

One of the biggest challenges in marketing today is keeping up with the pace of change and how to structure your marketing team accordingly. What changes will affect your marketing…