Spring naar content
Frank de Vries

Frank was de afgelopen jaren onder meer werkzaam bij NS en ING als bedrijfsjurist. Hier deed hij veel ervaring op met advies op gebied van marketing-, privacy- en contractrecht. Naast zijn juridische kennis brengt Frank ook een bovengemiddelde interesse in technologie en marketing mee. Hij is thuis in verscheidene programmeertalen en ondersteunt startende ondernemers met de technische inrichting van websites en analytics.

Bij DDMA gaat Frank als teamlead leidinggeven aan het juridische team. Samen met de drie andere legal counsels duidt hij juridische ontwikkelingen op het gebied van data-driven marketing en geeft hij advies aan de ruim 360 leden. Daarnaast richt Frank zich op public affairs en het versterken van de samenwerking met toezichthouders, ministeries en Europese instituten.

Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…