Spring naar content
Frank de Vries

Frank was de afgelopen jaren onder meer werkzaam bij NS en ING als bedrijfsjurist. Hier deed hij veel ervaring op met advies op gebied van marketing-, privacy- en contractrecht. Naast zijn juridische kennis brengt Frank ook een bovengemiddelde interesse in technologie en marketing mee. Hij is thuis in verscheidene programmeertalen en ondersteunt startende ondernemers met de technische inrichting van websites en analytics.

Bij DDMA gaat Frank als teamlead leidinggeven aan het juridische team. Samen met de drie andere legal counsels duidt hij juridische ontwikkelingen op het gebied van data-driven marketing en geeft hij advies aan de ruim 360 leden. Daarnaast richt Frank zich op public affairs en het versterken van de samenwerking met toezichthouders, ministeries en Europese instituten.

Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De illusie van de rationele consument

Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Als consument denken we zelf dat we rationele beslissingen nemen: we plannen,…
Lees meer
DDMA |

Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven

Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…
Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…