Spring naar content
Frank de Vries

Frank was de afgelopen jaren onder meer werkzaam bij NS en ING als bedrijfsjurist. Hier deed hij veel ervaring op met advies op gebied van marketing-, privacy- en contractrecht. Naast zijn juridische kennis brengt Frank ook een bovengemiddelde interesse in technologie en marketing mee. Hij is thuis in verscheidene programmeertalen en ondersteunt startende ondernemers met de technische inrichting van websites en analytics.

Bij DDMA gaat Frank als teamlead leidinggeven aan het juridische team. Samen met de drie andere legal counsels duidt hij juridische ontwikkelingen op het gebied van data-driven marketing en geeft hij advies aan de ruim 360 leden. Daarnaast richt Frank zich op public affairs en het versterken van de samenwerking met toezichthouders, ministeries en Europese instituten.

Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda 2025 Q3 en Q4

Het is alweer september, hét startsein van de DDMA Ledenagenda voor de tweede helft van 2025. Ook dit najaar belooft het weer een inspirerend jaar te worden, boordevol kennis en…