Spring naar content
Frank de Vries

Frank was de afgelopen jaren onder meer werkzaam bij NS en ING als bedrijfsjurist. Hier deed hij veel ervaring op met advies op gebied van marketing-, privacy- en contractrecht. Naast zijn juridische kennis brengt Frank ook een bovengemiddelde interesse in technologie en marketing mee. Hij is thuis in verscheidene programmeertalen en ondersteunt startende ondernemers met de technische inrichting van websites en analytics.

Bij DDMA gaat Frank als teamlead leidinggeven aan het juridische team. Samen met de drie andere legal counsels duidt hij juridische ontwikkelingen op het gebied van data-driven marketing en geeft hij advies aan de ruim 360 leden. Daarnaast richt Frank zich op public affairs en het versterken van de samenwerking met toezichthouders, ministeries en Europese instituten.

Erik Molkenboer

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Nieuwe leden in de Commissie Telemarketing

De DDMA Commissie Telemarketing krijgt versterking van drie ervaren krachten: Arjen van Eeuwen (DMCC), Daniel Zwarts (2Contact) en Simone Mercx (Artsen zonder Grenzen). Met hun gezamenlijke focus op kwaliteit, data,…
Lees meer
DDMA |

DDMA Wrapped 2025 – Terugblik op een jaar vol impact

Bedankt! Dankzij onze leden en kennispartners kijken we terug op een betekenisvol jaar.
Lees meer
Creative |

Nieuwe gezichten in de commissies Influencer Marketing, Post en Creative

De DDMA Commissies Influencer Marketing, Post en Creative verwelkomen ieder een nieuwe lid. Jorrit Pier Eringa (Snapchat), Coert Knijnenberg (Nic. Oud) en Eva Schröder (Odido) brengen ieder hun eigen expertise…