Spring naar content

Bob Younge (28) heeft een achtergrond in affiliate marketing en hield zich de afgelopen tijd bezig met het schrijven van commerciële SEO-proof copy voor adverteerders. In zijn nieuwe functie binnen het contentteam gaat hij zich voornamelijk richten op het schrijven van teksten voor web, social en e-mail. Hiermee zorgt hij ervoor dat alle kennisactiviteiten, awardshows en andere evenementen onder de aandacht komen bij de leden van DDMA. Daarnaast gaat hij, in samenwerking met de commissies, artikelen, whitepapers en andere relevante online content produceren.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben blij dat Bob ons komt versterken. Dankzij zijn ervaring met het schrijven van scherpe teksten gaat hij het bereik van het kennisaanbod van DDMA vergroten en onze communicatiekanalen verder professionaliseren.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Versterking voor de Commissie Fieldmarketing

De DDMA Commissie Fieldmarketing heeft er drie bevlogen professionals bij. Stefan Hartgers (VodafoneZiggo), Dion Hilberink (Artsen zonder Grenzen) en Sander van Eck (PARTOF) combineren een diepe praktijkkennis met een sterke…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…