Spring naar content

Bob Younge (28) heeft een achtergrond in affiliate marketing en hield zich de afgelopen tijd bezig met het schrijven van commerciële SEO-proof copy voor adverteerders. In zijn nieuwe functie binnen het contentteam gaat hij zich voornamelijk richten op het schrijven van teksten voor web, social en e-mail. Hiermee zorgt hij ervoor dat alle kennisactiviteiten, awardshows en andere evenementen onder de aandacht komen bij de leden van DDMA. Daarnaast gaat hij, in samenwerking met de commissies, artikelen, whitepapers en andere relevante online content produceren.

Diana Janssen, directeur DDMA: “Ik ben blij dat Bob ons komt versterken. Dankzij zijn ervaring met het schrijven van scherpe teksten gaat hij het bereik van het kennisaanbod van DDMA vergroten en onze communicatiekanalen verder professionaliseren.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Op weg naar gezamenlijke benchmarks in influencer marketing

Op 18 september 2025 organiseerde de DDMA Commissie Influencer Marketing een round table waar adverteerders, bureaus en onderzoeksorganisaties samenkwamen. Centraal stond de vraag: hoe zorgen we voor meer transparantie, meetbaarheid…
Lees meer
Creative |

Vacature: lid Commissie Creative (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam in de creatieve hoek van de marketingsector en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Experimentation & Optimisation (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van experimentatie, CRO of optimalisatie en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen de…