Spring naar content

Van cookieless naar privacy-first

De nieuwe Deep Dive-serie is een vervolg op de Cookieless World-activiteiten van DDMA. Eind vorig jaar organiseerden we al 3 Deep Dives over het verdwijnen van third-party cookies en vandaag verscheen de whitepaper: Cookieless world – Dit moet je nu weten. Het verdwijnen van third-party cookies is echter onderdeel van een grotere beweging. Daarom gaan we in onze kennisactiviteiten dit jaar van een cookieless naar een privacy-first wereld. Het vermogen om met deze ontwikkelingen om te gaan zien we namelijk als kans om je te onderscheiden én een langetermijnrelatie met je klanten op te bouwen.

3 Deep Dives

Daar gaan de Commissies Data, Decisions & Engagement en Digital Marketing Transformation je bij helpen met deze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld. We zoomen achtereenvolgens in op:

In 3 (hybride) events laten we zien hoe je een (first-party) datastrategie opstelt en een consistente klantbeleving over meerdere kanalen realiseert. Uiteraard met praktijkcases en aandacht voor ethiek en actuele ontwikkelingen vanuit wetgevers, consumenten en tech-partijen. Je kunt je aanmelden voor de hele serie, maar ook voor een losse Deep Dive. Voor DDMA-leden is het gratis, niet-leden betalen 100 euro per sessie. De sessies zijn hybride, wat betekent dat je ze zowel op locatie (volgt nog, in Amsterdam, met aansluitende borrel) als online kunt volgen.

Ook interessant

Lees meer
AVG |

Belgische toezichthouder legt dwangsom op aan Mediahuis en RTL BE vanwege onduidelijk weergegeven weigerknop in cookiebanner

In 2023 kondigde de Belgische toezichthouder (GBA) aan cookies tot een prioriteit te maken, en die belofte is waargemaakt. In dit artikel bespreken we twee uitspraken naar aanleiding van klachten…
Lees meer
AVG |

Zaak Meta en Schrems: Openbare data is geen vrijbrief voor gepersonaliseerde advertenties

Gegevens die zijn gedeeld in een openbaar panelgesprek mogen niet zomaar door een social media-platform voor andere doeleinden gebruikt worden. Dit werd vorige maand duidelijk uit een zaak tussen Schrems…
Lees meer
Cookies |

The Challenges and Opportunities of data collection in today’s Digital Era

Being able to track and collect the data you want from your website is no longer a given. The digital landscape has changed so much, not only on a technical…