Spring naar content

De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar voor de vierde keer uitgereikt. Naast de juryprijzen is er ook een publieksprijs, waar dit jaar voor het eerst online op gestemd kan worden. Deze online stemming is vanaf vandaag tot 30 september 12.00 uur geopend via dutchcroawards.nl.

Juryvoorzitter Frank Overbeek: “We zijn wederom blij met de vele goede inzendingen. Ook dit jaar was de categorie “conversie” de populairste categorie met de meeste inzendingen. De kwaliteit van de ingezonden cases zien we elk jaar toenemen. Dit omdat voor de deelnemende bedrijven het experimenteren een steeds belangrijker onderdeel van de bedrijfsvoering wordt. We hebben helaas een paar oudgedienden gemist, maar het is leuk om elk jaar weer nieuwe bedrijven te mogen verwelkomen.”

Na de prijswinnaars van vorig jaar – Beerwulf (conversie), Transavia (personalisatie), Lampenlicht.nl (mobiel), Bruynzeel Keukens (acquisitie) en Landal Greenparks (publieksprijs) – worden de winnaars van 2020 verkozen uit de volgende genomineerden:

Genomineerden in de categorie conversie

Intergamma
DPG Media
Lampenlicht.nl

Genomineerden in de categorie personalisatie

PostNL
VodafoneZiggo (2 keer genomineerd)

Genomineerden in de categorie mobiel

DPG Media
Tele2
Intergamma

Genomineerden in de categorie acquisitie

Voetbaldirect
VodafoneZiggo (2 keer genomineerd)

Over de DDMA Dutch CRO Awards

De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar op donderdag 1 oktober 2020 persoonlijk uitgereikt aan de winnaars. De awards zijn een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en worden mede georganiseerd door de DDMA Commissie CRO.

Ook interessant

Lees meer
Experimentation & Optimisation |

Experimentation Hero in Focus: Erwin Vinke (a.s.r. verzekeringen)

With a new edition of Experimentation Heroes on the horizon, we’re once again giving the floor to a number of specialists who truly live up to our event’s title. Each…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Media Effectiviteits Meting (MEM): Essentieel voor Efficiënte Groei

In het dynamische marketinglandschap van vandaag is media effectiviteits-meting (MEM) een sleutel tot groei. Nu consumenten meer privacy eisen en technologieën snel veranderen, volstaan traditionele meetmethoden niet langer. MEM draait…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Mastering the ‘Hard’ Enablers of building an Upward Experimentation Culture

A common dynamic in many companies is that the culture of experimentation is subject to fashion. Even though it has been clearly demonstrated that experimentation can be the driving force…