Spring naar content

De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar voor de vierde keer uitgereikt. Naast de juryprijzen is er ook een publieksprijs, waar dit jaar voor het eerst online op gestemd kan worden. Deze online stemming is vanaf vandaag tot 30 september 12.00 uur geopend via dutchcroawards.nl.

Juryvoorzitter Frank Overbeek: “We zijn wederom blij met de vele goede inzendingen. Ook dit jaar was de categorie “conversie” de populairste categorie met de meeste inzendingen. De kwaliteit van de ingezonden cases zien we elk jaar toenemen. Dit omdat voor de deelnemende bedrijven het experimenteren een steeds belangrijker onderdeel van de bedrijfsvoering wordt. We hebben helaas een paar oudgedienden gemist, maar het is leuk om elk jaar weer nieuwe bedrijven te mogen verwelkomen.”

Na de prijswinnaars van vorig jaar – Beerwulf (conversie), Transavia (personalisatie), Lampenlicht.nl (mobiel), Bruynzeel Keukens (acquisitie) en Landal Greenparks (publieksprijs) – worden de winnaars van 2020 verkozen uit de volgende genomineerden:

Genomineerden in de categorie conversie

Intergamma
DPG Media
Lampenlicht.nl

Genomineerden in de categorie personalisatie

PostNL
VodafoneZiggo (2 keer genomineerd)

Genomineerden in de categorie mobiel

DPG Media
Tele2
Intergamma

Genomineerden in de categorie acquisitie

Voetbaldirect
VodafoneZiggo (2 keer genomineerd)

Over de DDMA Dutch CRO Awards

De DDMA Dutch CRO Awards worden dit jaar op donderdag 1 oktober 2020 persoonlijk uitgereikt aan de winnaars. De awards zijn een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en worden mede georganiseerd door de DDMA Commissie CRO.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Lid DDMA Commissie Experimentation & Optimisation (op vrijwilligersbasis)

Ben jij expert op het gebied van experimentatie, CRO of optimalisatie en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen de…
Lees meer
DDMA |

DDMA maakt genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes 2025 bekend

De genomineerden voor de DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn bekend. Dit jaar maken onder andere Odido, Heineken, Centraal Beheer Achmea, PostNL, VodafoneZiggo, Intersport, KLM en ANWB kans op een award.…
Lees meer
Experimentation & Optimisation |

Experimentation Hero in Focus: Timo Stegeman – From isolated tests to working in themes

Our next Experimentation Hero in our interview series is Timo Stegeman. Since February, Timo has been working at Heineken as a freelance specialist in Product Discovery and Research. He deliberately…