Spring naar content

Deze mijlpaal markeert niet alleen twee decennia van vooruitgang en innovatie, maar ook een periode waarin het belang en de impact van data exponentieel zijn toegenomen. In een wereld waarin iedere onderneming zich inmiddels bezighoudt met data, en de technologische ontwikkelingen het marketingvak volledig verandert, staan wij weer voor je klaar om je te voorzien van inzichten en inspiratie op het snijvlak van data, creatie en technologie.

Onze ledenagenda een goed beeld van wat je tot aan de zomer van ons kunt verwachten (Let op: per week komen er nog meer bij!). Bekijk hieronder alle evenementen en publicaties die op de planning staan. Deel dit overzicht ook met je collega’s zodat iedereen op de hoogte is van de komende DDMA-activiteiten. Alle evenementen kun je terugvinden op ddma.nl/events.

DDMA Ledenagenda Q1-Q2 2024

Download (113,74 KB)

Laura van Gessele

Team lead membership | Senior Relatiemanager

Elke Willemsen

Voormalig Teamlead content & community | DDMA

Lieke Wesselius

Programmamanager

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI adoption accelerates, but uneven uptake risks deepening the divide

The use of artificial intelligence (AI) in marketing is growing rapidly. Where last year 48% of organisations applied AI in their marketing activities, that figure has now risen to 62%*.…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie

De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders

DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…