Spring naar content

Ook in 2025 staan onze commissies, koplopers en het DDMA-bureauteam weer voor je klaar om onze leden te voorzien van inzichten en inspiratie op het snijvlak van data, creatie en technologie. De agenda geeft een beeld van activiteiten, events en thema’s waar we dit jaar (extra) aandacht aan geven. Let op: hier komen wekelijks nieuwe activiteiten bij. Het meest actuele aanbod vind je dan ook altijd op ddma.nl/events

Deel dit overzicht ook met je collega’s zodat iedereen op de hoogte is van de komende DDMA-activiteiten.

DDMA Ledenagenda 2025 Q1 en Q2

Download (121,91 KB)

Esmeralda Meijer

Programmamanager

Loraine Heijstek

Programmamanager

Laura van Gessele

Team lead membership | Senior Relatiemanager

Merel Bracht

Events & Membership Executive

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA Barometer 2025: Consumentenaandacht onder druk, houden marketeers rekening met digital detox?

Succesvolle marketing is gebaat bij oprechte consumentenaandacht. In een wereld vol prikkels, notificaties en constante digitale aanwezigheid wordt het vangen van die aandacht een steeds grotere uitdaging. Online media en…
Lees meer
DDMA |

Wat mag, wat moet – en wat hoort?

Vorige maand verscheen een opmerkelijk rapport van Slaughter and May*, een internationaal gerenommeerd advocatenkantoor met een wat huiveringwekkende naam. De drie auteurs, juristen van dat kantoor, stellen dat 2025 een…
Lees meer
Creative |

Waar marketing en HR elkaar ontmoeten | Verslag van de DDMA Creative Mixer over Employer Branding

De arbeidsmarkt piept en kraakt. Schaarste, concurrentie, werkzoekenden met keuzemogelijkheden en werkgevers die hun employer brand moeten verdedigen alsof het om een premium consumentenmerk gaat. En dat is niet zo…