Ook in 2025 staan onze commissies, koplopers en het DDMA-bureauteam weer voor je klaar om onze leden te voorzien van inzichten en inspiratie op het snijvlak van data, creatie en technologie. De agenda geeft een beeld van activiteiten, events en thema’s waar we dit jaar (extra) aandacht aan geven. Let op: hier komen wekelijks nieuwe activiteiten bij. Het meest actuele aanbod vind je dan ook altijd op ddma.nl/events.
Deel dit overzicht ook met je collega’s zodat iedereen op de hoogte is van de komende DDMA-activiteiten.
DDMA Ledenagenda 2025 Q1 en Q2
Download (121,91 KB)Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Gen-Z kijkt anders, praat anders, werkt anders
DDMA lanceerde Perspectives: een nieuw kwartaal-event over hot topics in marketing. Wat verwacht Gen-Z van merken? En hoe kijken die aan tegen werk, media en communicatie? Vragen die bij veel…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMO 2025: AI redefines marketing function, sector matures amid growing pains
The rise of artificial intelligence (AI), with generative AI at the forefront, is reshaping the marketing profession. While the essence of marketing — value creation and customer connection — remains…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMO 2025: Marketingfunctie onder invloed van AI, sector balanceert tussen adolescentie en volwassenheid
De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI), met generatieve AI als aanjager, verandert het marketingvak ingrijpend. Marketing zélf — de essentie van waardecreatie en klantverbinding — verandert niet, maar de manier…