Spring naar content

Ons besluit heeft natuurlijk alles te maken met de coronacrisis en de maatregelen van de regering. Zoals je van ons gewend bent, willen we niets minder dan een fantastisch evenement neerzetten, met de beste internationale sprekers. Dat is onder de huidige omstandigheden helaas niet realistisch. Iedereen die al een kaartje heeft gekocht, ontvangt een persoonlijk bericht met meer informatie.

De DDMA E-mail Awards gaan dit jaar wél door, zodat we alsnog de beste e-mailexperts van Nederland kunnen eren. Dit doen we op donderdag 24 september, in een andere vorm waarover je snel meer hoort. De deadlines voor inschrijving verschuiven hierdoor uiteraard ook. Hierover volgt binnenkort meer informatie. Organisaties en personen die zich al hebben ingeschreven ontvangen een persoonlijk bericht – deze inzendingen blijven uiteraard geldig.

Daarnaast gaat de DDMA Commissie E-mail aan de slag met alternatieve manieren om ook dit jaar het e-mailvakgebied naar een hoger plan te tillen. Je hoort snel van ons!

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Winnaars DDMA EMAS Awards 2025 bekendgemaakt

Tijdens de uitreiking van de EMAS Awards, onderdeel van de jaarlijkse DDMA Email Marketing Automation Summit, zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt. De EMAS Awards bekronen de meest innovatieve, effectieve en…
Lees meer
E-mail |

A digital winter experience for train travelers

At NS, CRM specialists Daan Hulzinga and Adinda Nieuwstraten work on campaigns that encourage consumers to travel more often by train. One of the most distinctive campaigns they developed is…
Lees meer
E-mail |

Smart personalization in motion: Harman International’s success module

How to keep personalization and email marketing running while migrating to a new data platform? That was the central question for Harman International, the company behind Harman Kardon and JBL.…