Spring naar content

Ons besluit heeft natuurlijk alles te maken met de coronacrisis en de maatregelen van de regering. Zoals je van ons gewend bent, willen we niets minder dan een fantastisch evenement neerzetten, met de beste internationale sprekers. Dat is onder de huidige omstandigheden helaas niet realistisch. Iedereen die al een kaartje heeft gekocht, ontvangt een persoonlijk bericht met meer informatie.

De DDMA E-mail Awards gaan dit jaar wél door, zodat we alsnog de beste e-mailexperts van Nederland kunnen eren. Dit doen we op donderdag 24 september, in een andere vorm waarover je snel meer hoort. De deadlines voor inschrijving verschuiven hierdoor uiteraard ook. Hierover volgt binnenkort meer informatie. Organisaties en personen die zich al hebben ingeschreven ontvangen een persoonlijk bericht – deze inzendingen blijven uiteraard geldig.

Daarnaast gaat de DDMA Commissie E-mail aan de slag met alternatieve manieren om ook dit jaar het e-mailvakgebied naar een hoger plan te tillen. Je hoort snel van ons!

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

Discover the Magic of Interactive Email Marketing

In the rapidly evolving world of digital marketing, brands are constantly competing for consumers’ attention. With hundreds of emails flooding inboxes daily, it’s crucial to stand out and remain relevant.…
Lees meer
Conversational AI |

Mastering WhatsApp marketing automation: Tips and tricks

As marketers, we’re familiar with the classic marketing channels. Email, PPC, SEO, social media, even SMS. But, what about WhatsApp…? WhatsApp isn’t just a personal messaging app, it also boasts marketing…
Lees meer
E-mail |

Interactive Email Examples, Tips and Tricks (with Jennifer Birks)

You may have seen them: interactive emails. They are the most engaging type of emails we can produce tech-wise. But… somehow, somewhere, something makes that these are more rare than…