Spring naar content

Ons besluit heeft natuurlijk alles te maken met de coronacrisis en de maatregelen van de regering. Zoals je van ons gewend bent, willen we niets minder dan een fantastisch evenement neerzetten, met de beste internationale sprekers. Dat is onder de huidige omstandigheden helaas niet realistisch. Iedereen die al een kaartje heeft gekocht, ontvangt een persoonlijk bericht met meer informatie.

De DDMA E-mail Awards gaan dit jaar wél door, zodat we alsnog de beste e-mailexperts van Nederland kunnen eren. Dit doen we op donderdag 24 september, in een andere vorm waarover je snel meer hoort. De deadlines voor inschrijving verschuiven hierdoor uiteraard ook. Hierover volgt binnenkort meer informatie. Organisaties en personen die zich al hebben ingeschreven ontvangen een persoonlijk bericht – deze inzendingen blijven uiteraard geldig.

Daarnaast gaat de DDMA Commissie E-mail aan de slag met alternatieve manieren om ook dit jaar het e-mailvakgebied naar een hoger plan te tillen. Je hoort snel van ons!

Ook interessant

Lees meer
E-mail |

Beyond email: Crafting holistic customer journeys across multiple channels

Customer expectations have significantly evolved. Relying solely on email for customer communication is no longer enough. Modern consumers expect personalized experiences across multiple touchpoints, making it necessary for businesses to…
Lees meer
E-mail |

Meaningful Email Communication: How Naviva, Spotler, and SOLVM Truly Reach Parents

The collaboration between the maternity care organization Naviva Kraamzorg, marketing partner SOLVM, and technology partner Spotler clearly demonstrates that email can be a powerful communication channel—if done correctly. The three…
Lees meer
E-mail |

GDMA International Email Benchmark 2025: Retail puts the inbox on alert – email marketing remains strong, if relevant

Email marketing continues to be a powerful channel, but the bar is getting higher. This is demonstrated by the latest edition of the GDMA International Email Benchmark 2025 (available in…