Spring naar content

Zoals je hoogstwaarschijnlijk weet, heeft dit besluit te maken met het feit dat grote evenementen met de huidige coronamaatregelen niet kunnen plaatsvinden. Op basis van voortschrijdend inzicht en de informatie die we nu hebben verwachten wij dat de DDMA Email Summit in juni – ondanks eventuele versoepelingen – niet door kan gaan. De kaartverkoop voor de editie in september gaat binnenkort van start.

De inschrijving voor de DDMA E-mail Awards opent op 13 april 2021. De winnaars worden tijdens de DDMA Email Summit bekendgemaakt.

Nu de DDMA Email Summit in het najaar plaatsvindt, gaat de DDMA Commissie E-mail aan de slag met alternatieve manieren om in de komende maanden het e-mailvakgebied naar een hoger plan te tillen. Je hoort snel van ons!

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Best of DDMA Research & Insights 2024

In een marketingtijdperk waarin data, technologie en consumentengedrag continu veranderen, is gedegen onderzoek cruciaal. Door middel van uitgebreide (consumenten)onderzoeken en benchmarks bieden we onze leden grip op deze veranderingen. In…
Lees meer
E-mail |

De GDMA International Email Benchmark: Een Wereldwijde Vergelijking 

E-mailmarketing blijft een essentieel onderdeel van de digitale marketingstrategie voor bedrijven wereldwijd. De prestaties van e-mailcampagnes kunnen echter sterk variëren tussen verschillende continenten en landen. In dit derde en laatste…
Lees meer
E-mail |

De GDMA International Email Benchmark: De verschillen tussen B2B en B2C

In onze jaarlijkse GDMA International Email Benchmark kijken we niet alleen naar de Open en Click rates, maar ook naar de verschillen in de Business-to-Business (B2B) en Business-to-Consumer (B2C) markten.…