Spring naar content
DDMA breidt team uit met Loraine Heijstek en Lune Veldhuizen
v.l.n.r. Loraine Heijstek & Lune Veldhuizen

Loraine Heijstek werkte de afgelopen jaren als accountmanager in de beauty-industry. Bij DDMA gaat ze aan de slag als partnership manager en gaat ze haar ervaring inzetten om nieuwe relaties op te bouwen en de waarde van het DDMA-lidmaatschap te verdiepen en te vergroten. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor het aangaan van sponsorrelaties ter financiering van DDMA’s kenniscongressen, zoals Friends of Search en de DDMA Email Marketing Automation Summit.

Lune Veldhuizen heeft een achtergrond in de hospitality-sector en marketing. Als programmamanager treedt Lune op als verbinder tussen onze commissies en expertgroepen. Als spil in het web werkt ze mee aan het neerzetten en doorontwikkelen van een waardevol en relevant kennisprogramma.

Judith Oude Sogtoen, directeur DDMA: “De commerciële vaardigheden van Loraine gaan ons helpen het DDMA-lidmaatschap en ons kennisprogramma nóg beter in de markt te zetten. Lune gaat aan de slag om datzelfde kennisprogramma extra waardevol en relevant te maken. Ik ben heel blij met deze twee nieuwe ervaren en gedreven collega’s.”

Bob Younge

Voormalig Contentspecialist | DDMA

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…