Tijdens dit jubileumjaar staan we stil bij de afgelopen 20 jaar. Op het feest in november met onder meer een optreden van De Speld Live, uiteraard onder het genot van een borrel. Dat belooft een mooi feestje te worden.
Judith Oude Sogtoen: “Het is ongelooflijk om te zien hoever we zijn gekomen in de afgelopen twee decennia. We hebben als organisatie veel bereikt en zijn enorm gegroeid, zowel in omvang als in impact. Dit jubileum is een mooie gelegenheid om samen met onze leden, collega’s en belangrijke contacten van onze vereniging terug te blikken op onze successen en vooruit te kijken naar een veelbelovende toekomst.”
Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence
|
Nieuw! DDMA organiseert studiereis naar Boston: AI in context
Van 7 t/m 13 december 2025 organiseert DDMA een nieuwe vorm van verdieping voor marketingprofessionals: een volledig verzorgde studiereis naar Boston. Samen met Studium Travel – specialist in marketing-kennisreizen voor…

Lees meer
Creative
|
Nieuwe gezichten in de DDMA Commissies Creative, Telemarketing & Fieldmarketing
De DDMA Commissies Creative, Telemarketing en Fieldmarketing verwelkomen nieuwe leden. Met hun brede ervaring, persoonlijke drijfveren en frisse visie zijn Jerry Smit (Kalff), Chris de Leeuw (PARTOF), Joost Ritter (ROSCOM),…

Lees meer
DDMA
|
De illusie van de rationele consument
Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Als consument denken we zelf dat we rationele beslissingen nemen: we plannen,…