Spring naar content

Spreker: Jonno van der Heijden & Hans Voorn
Organisatie: Dela
Case: Relevantere mult-channel communicatie door next-best-actions marketing
Inhoud: Data
Datum: 24 januari 2019
Event: Data Dag 2019

Data Case: Relevantere multi-channel communicatie door next-best-actions marketing – Dela

Download (2 MB)

Ook interessant

Lees meer
Post |

Post-case: Stem de look & feel van post goed af op je doelgroep

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post-case: Meer personalisatie door middel van post

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post en duurzaamheid (4): Zo krijg je inzicht in de voetafdruk van je postcampagnes

Om klimaatverandering tegen te gaan, is binnen de Verenigde Naties afgesproken om de wereldwijde CO₂-uitstoot tegen 2030 te halveren en tegen 2050 tot nul te reduceren. Dit biedt bedrijven en…