Spring naar content

Spreker: Pim Nauts
Organisatie: Bol.com
Case: Learning to learn, finding the value in your own data
Inhoud: Data
Datum: 24 januari 2019
Event: Data Dag 2019

Data Case: Learning to learn, finding the value in your own data – Bol.com

Download (8 MB)

Ook interessant

Lees meer
Post |

Post-case: Meer personalisatie door middel van post

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post en duurzaamheid (4): Zo krijg je inzicht in de voetafdruk van je postcampagnes

Om klimaatverandering tegen te gaan, is binnen de Verenigde Naties afgesproken om de wereldwijde CO₂-uitstoot tegen 2030 te halveren en tegen 2050 tot nul te reduceren. Dit biedt bedrijven en…
Lees meer
Fondsenwerving |

Case: Datagedreven fondsenwerving bij het Prinses Beatrix Spierfonds

Rolf Victorie is Hoofd Fondsenwerving bij het Prinses Beatrix Spierfonds. Wij spraken hem over wat nodig is om datagedreven te werken bij een fondsenwervende organisatie. We hebben het onder meer…