Spring naar content

Spreker: Pim Nauts
Organisatie: Bol.com
Case: Learning to learn, finding the value in your own data
Inhoud: Data
Datum: 24 januari 2019
Event: Data Dag 2019

Data Case: Learning to learn, finding the value in your own data – Bol.com

Download (8 MB)

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

AI-case Bol.com: Invloed van corona op voorspelmodellen

Welke invloed had corona op de voorspelmodellen van bol.com? Daar spraken Cátia Silva en Erick Webbe over tijdens de DDMA Afternoon Update AI op 11 november 2021.
Lees meer
Digital Marketing Transformation |

Zo is Philips tot een volwassen Martech-Stack gekomen

Met een steeds veranderend aanbod van duizenden marketingtools is het creëren van een volwassen martech-stack voor veel organisaties een grote uitdaging. Graag laat ik zien welke lessen we bij Philips…
Lees meer
Fondsenwerving |

De Fietsersbond werft nieuwe leden met een hypergepersonaliseerde E-mailcampagne

De Fietsersbond, RaisingResults en ENRA verzekeringen hebben de handen ineengeslagen in een campagne waarin zij fietsverzekeringsklanten activeren om lid te worden van de Fietsersbond (en lid te blijven), zonder klantgegevens…