Spreker: Dina Awwad
Organisatie: Helloprint
Case: Fueling growth using customer lifetime value
Inhoud: Data
Datum: 24 januari 2019
Event: Data Dag 2019
Data Case: Fueling growth using customer lifetime value – Helloprint
Download (1,24 MB)Ook interessant
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Post
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Post-Case Elke Dierenarts: Direct mail als krachtig middel voor klantbetrokkenheid en respons
                De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
            
            
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Post
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Post-Case Greenwheels: Direct mail als strategisch instrument voor gerichte klantbenadering
                De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
            
            
                                    
                Lees meer
            
        
                                                                            
                            Post
                        
                                             |
                                                                            
                                                
        
        Post-case Cloudpillo: Direct mail als sleutel tot hernieuwde klantactivatie
                De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…