Spring naar content

Spreker: Reineke Reitsma
Organisatie: Forrester
Case: Customer-obsessed companies are built around their customer’s moments of need
Inhoud: Data
Datum: 24 januari 2019
Event: Data Dag 2019

Data Case: Customer-obsessed companies are built around their customer’s moments of need – Forrester

Download (761 KB)

Ook interessant

Lees meer
Post |

Post-case: de onmisbare rol van post in de fondsenwervingsstrategie van Save the Children

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post-case: Hoe webshop Sans-online trouwe klanten beloont via een direct mail-campagne

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Creative |

DDMA Creative Mixer | 10 May 2022 | Case: The HEINEKEN Company

On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Otto Esser (The HEINEKEN…