Spring naar content

Spreker: Reineke Reitsma
Organisatie: Forrester
Case: Customer-obsessed companies are built around their customer’s moments of need
Inhoud: Data
Datum: 24 januari 2019
Event: Data Dag 2019

Data Case: Customer-obsessed companies are built around their customer’s moments of need – Forrester

Download (760,90 KB)

Ook interessant

Lees meer
Post |

Post-Case Elke Dierenarts: Direct mail als krachtig middel voor klantbetrokkenheid en respons

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post-Case Greenwheels: Direct mail als strategisch instrument voor gerichte klantbenadering

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post-case Cloudpillo: Direct mail als sleutel tot hernieuwde klantactivatie

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…