Spreker: Pelle den Engelsman
Organisatie: Transavia
Case: Homepage Personalisatie
Inhoud: CRO
Datum: 3 oktober 2019
Event: Dutch CRO Awards 2019
Presentatie Transavia: Personalisatie
Download (1 MB)Ook interessant

Lees meer
Post
|
Post-case: Hoe webshop Sans-online trouwe klanten beloont via een direct mail-campagne
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…

Lees meer
Creative
|
DDMA Creative Mixer | 10 May 2022 | Case: The HEINEKEN Company
On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Otto Esser (The HEINEKEN…

Lees meer
Creative
|
DDMA Creative Mixer | 10 May 2022 | Case: PepsiCo
On May 10, creative experts from brands, agencies and universities came together to talk about the hot and happening Metaverse, during a special DDMA Creative Mixer. Rozalinde Kriens (PepsiCo) and…