Spreker: Pelle den Engelsman
Organisatie: Transavia
Case: Homepage Personalisatie
Inhoud: CRO
Datum: 3 oktober 2019
Event: Dutch CRO Awards 2019
Presentatie Transavia: Personalisatie
Download (1,39 MB)Ook interessant

Lees meer
Post
|
Post-Case Greenwheels: Direct mail als strategisch instrument voor gerichte klantbenadering
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…

Lees meer
Post
|
Post-case Cloudpillo: Direct mail als sleutel tot hernieuwde klantactivatie
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…

Lees meer
E-mail
|
Meaningful Email Communication: How Naviva, Spotler, and SOLVM Truly Reach Parents
The collaboration between the maternity care organization Naviva Kraamzorg, marketing partner SOLVM, and technology partner Spotler clearly demonstrates that email can be a powerful communication channel—if done correctly. The three…