Spreker: Lars Harmsen
Organisatie: Beerwulf
Case: Multibuy on TORPs
Inhoud: CRO
Datum: 3 oktober 2019
Event: Dutch CRO Awards 2019
CRO Case: Pitch Beerwulf – Conversion Tests
Download (9,06 MB)Ook interessant

Lees meer
E-mail
|
Meaningful Email Communication: How Naviva, Spotler, and SOLVM Truly Reach Parents
The collaboration between the maternity care organization Naviva Kraamzorg, marketing partner SOLVM, and technology partner Spotler clearly demonstrates that email can be a powerful communication channel—if done correctly. The three…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
AI-case: A/B testen van KLM naar nieuwe hoogtes met AI
De DDMA commissies willen marketeers inspireren en overtuigen van de toegevoegde waarde die AI kan bieden voor marketing. AI is niet langer toekomstmuziek, maar een essentieel instrument waarmee bedrijven hun…

Lees meer
Post
|
Post-case: Stem de look & feel van post goed af op je doelgroep
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…