De volgende content is exclusief voor DDMA-leden inzichtelijk.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Spreker
Jaap geeft in zijn presentatie een inzicht in de experimenteercultuur binnen Beter Bed. Hoe deze tot stand is gekomen, welke uitdagingen en oplossingen er zijn bedacht en hoe dit uiteindelijk heeft geleid tot een structureel proces, waarvoor Beter Bed onlangs werd bekroond met de DDMA Dutch CRO Award voor een testreeks rondom de keuze voor het bezorgmoment.
Moderator
Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Dit zijn de ‘harde’ succesfactoren voor een robuuste experimentatiecultuur
Experimenteren en testen wordt door CRO-marketeers vaak neergezet als dé motor achter exponentiële groei. Kijk naar bedrijven als Amazon, Booking, Airbnb, Zalando en Netflix—allemaal voormalige startups die dankzij experimenteren in…

Lees meer
Experimentation & Optimisation
|
Registration for DDMA Experimentation Heroes 2025 Now Open
On Thursday, November 6, the most impactful work in experimentation and optimization will once again be celebrated at DDMA Experimentation Heroes 2025. From today, experimentation specialists can submit their case(s)…

Lees meer
Experimentation & Optimisation
|
Heatmap en session recording tools: hoe houd je rekening met gebruikersprivacy?
Heatmap- en session recording tools zijn vaste prik in de toolbox van marketeers. Ze geven inzicht in hoe bezoekers zich over een website bewegen, waar ze klikken, waar ze afhaken…