Spring naar content

Organisatie: Pathé
Case: Social media &  Webcare
Inhoud: Email
Datum: 9 juli 2019
Event: Afternoon Update Social

Social Media & Webcare – Pathé

Download (12 MB)

Ook interessant

Lees meer
Fondsenwerving |

Case: Datagedreven fondsenwerving bij het Prinses Beatrix Spierfonds

Rolf Victorie is Hoofd Fondsenwerving bij het Prinses Beatrix Spierfonds. Wij spraken hem over wat nodig is om datagedreven te werken bij een fondsenwervende organisatie. We hebben het onder meer…
Lees meer
Fondsenwerving |

Case: Datagedreven Fondsenwerving bij Stichting Vluchteling

Wij spraken Cyrille Koolhaas (Hoofd Fondsenwerving) en Sanju Singh (Data & CRM Coördinator) over datagedreven fondsenwerving bij Stichting vluchteling. Hoe zetten zij data in en welke systemen en toepassingen gebruiken…
Lees meer
Post |

Post-case: Meer conversie en een nieuwe doelgroep voor KoffieVoordeel.nl

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…