Spring naar content

Organisatie: YourSocial, a Merkle Company
Case: Social Customer Care
Inhoud: Social
Datum: 9 juli 2019
Event: Afternoon Update Social Marketing

Social Customer Care

Download (2 MB)

Ook interessant

Lees meer
Post |

Post-case: Stem de look & feel van post goed af op je doelgroep

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post-case: Meer personalisatie door middel van post

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post en duurzaamheid (4): Zo krijg je inzicht in de voetafdruk van je postcampagnes

Om klimaatverandering tegen te gaan, is binnen de Verenigde Naties afgesproken om de wereldwijde CO₂-uitstoot tegen 2030 te halveren en tegen 2050 tot nul te reduceren. Dit biedt bedrijven en…