Organisatie: YourSocial, a Merkle Company
Case: Social Customer Care
Inhoud: Social
Datum: 9 juli 2019
Event: Afternoon Update Social Marketing
Social Customer Care
Download (2,04 MB)Ook interessant

Lees meer
Post
|
Post-Case Elke Dierenarts: Direct mail als krachtig middel voor klantbetrokkenheid en respons
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…

Lees meer
Post
|
Post-Case Greenwheels: Direct mail als strategisch instrument voor gerichte klantbenadering
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…

Lees meer
Post
|
Post-case Cloudpillo: Direct mail als sleutel tot hernieuwde klantactivatie
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…