Spring naar content

To answer these questions, this year’s DDMA Barometer once again focuses on the cookie world. With this survey, the DDMA Committee Digital Marketing Transformation maps the extent to which the marketing sector is dealing with these changes. Will you join us? With the results you can compare your own organization with other organizations. It will take you a maximum of 5 minutes. Among the participants we will raffle off 5 tickets for a DDMA congress of your choice. Thanks in advance!

Last year we also did research on the cookieless world. Only 9% of the 162 organizations surveyed indicated to be ready for the changes. View all figures of the DDMA Barometer 2021 here.

Ook interessant

Lees meer
Cookies |

‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?

Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…
Lees meer
AVG |

AP legt een boete van 600.000 euro op voor niet-compliant cookiebanner

De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft een boete opgelegd omdat de organisatie tracking cookies op hun website gebruikte om bezoekers te volgen zonder toestemming of hun medeweten. Hierdoor verzamelde en gebruikte…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…