Spring naar content

To answer these questions, this year’s DDMA Barometer once again focuses on the cookie world. With this survey, the DDMA Committee Digital Marketing Transformation maps the extent to which the marketing sector is dealing with these changes. Will you join us? With the results you can compare your own organization with other organizations. It will take you a maximum of 5 minutes. Among the participants we will raffle off 5 tickets for a DDMA congress of your choice. Thanks in advance!

Last year we also did research on the cookieless world. Only 9% of the 162 organizations surveyed indicated to be ready for the changes. View all figures of the DDMA Barometer 2021 here.

Ook interessant

Lees meer
AVG |

TCF-update: plan voor alternatieve cookiebanner IAB Europe goedgekeurd

Begin 2022 oordeelde de Belgische privacytoezichthouder (GBA) dat het Transparancy and Consent Framework (TCF) van IAB Europe in strijd is met de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Het gevolg was een boete…
Lees meer
Cookies |

DDMA Deep Dive 2 | 13 september 2022 | Analyse en measurement in een privacy-first wereld

In deel 2 van onze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld staan measurement en analyse centraal. Aan de hand van tips en praktijkcases laten we onder meer…
Lees meer
Cookies |

DDMA Deep Dive 1 | 21 juni 2022 | Datacollectie en klantprofielen in een privacy-first wereld

In deel 1 van de DDMA Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld staan datacollectie en klantprofielen centraal. Aan de hand van tips en praktijkcases van Philips, FD…