Spring naar content

To answer these questions, this year’s DDMA Barometer once again focuses on the cookie world. With this survey, the DDMA Committee Digital Marketing Transformation maps the extent to which the marketing sector is dealing with these changes. Will you join us? With the results you can compare your own organization with other organizations. It will take you a maximum of 5 minutes. Among the participants we will raffle off 5 tickets for a DDMA congress of your choice. Thanks in advance!

Last year we also did research on the cookieless world. Only 9% of the 162 organizations surveyed indicated to be ready for the changes. View all figures of the DDMA Barometer 2021 here.

Ook interessant

Lees meer
Cookies |

At least half the marketing sector will not be taking steps in the coming year to prepare for a marketing world without cookies.

Although more stringent legislation and cookie policy from web browsers are increasingly restricting marketing activities, only half (55%) of the data-driven marketing sector is expecting to be taking action in…
Lees meer
Cookies |

Zeker de helft van de marketingsector neemt komend jaar geen stappen om zich voor te bereiden op een marketingwereld zonder cookies

Hoewel strengere wetgeving en cookiebeleid vanuit webbrowsers marketingactiviteiten steeds meer beperken, verwacht slechts de helft (55%) van de data-driven marketingsector het komende jaar acties te gaan ondernemen om diezelfde marketingactiviteiten…
Lees meer
Cookies |

Wel of geen verbod op Google Analytics? Een overzicht

2022 is voor de data-driven marketingsector op het gebied van wetgeving en handhaving een turbulent jaar. Vooral de besluiten van meerdere Europese toezichthouders ten aanzien van Google Analytics, de in…