De genomineerde bureaus gaan de komende maanden aan de slag met het ontwikkelen van een e-mailcampagne voor Amnesty International. Op 22 juni presenteren zij hun cases aan het publiek van de EMAS 2022, met als eindspektakel de bekendmaking van de winnaar door Amnesty International. Het bureau met de beste resultaten sleept uiteindelijk de winst in de wacht.
Over de Battle of the Agencies en de DDMA EMAS Awards
De Battle of the Agencies is onderdeel van de DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards). De uitreiking vindt plaatst tijdens de EMAS 2022 op 22 juni 2023 in de Kromhouthal in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail.
Ook interessant

Lees meer
E-mail
|
A digital winter experience for train travelers
At NS, CRM specialists Daan Hulzinga and Adinda Nieuwstraten work on campaigns that encourage consumers to travel more often by train. One of the most distinctive campaigns they developed is…

Lees meer
E-mail
|
Smart personalization in motion: Harman International’s success module
How to keep personalization and email marketing running while migrating to a new data platform? That was the central question for Harman International, the company behind Harman Kardon and JBL.…

Lees meer
E-mail
|
Hoe zorg je dat je e-mails in de inbox blijven belanden?
E-mailmarketing is geen kwestie meer van simpelweg “versturen en hopen op het beste.” De regels veranderen, de eisen worden strenger, en wie zijn techniek of data niet op orde heeft,…