Spring naar content

Spreker: Eric van der Knaap
Organisatie: Bol.com
Case: Applied machine learning
Inhoud: Product families
Datum: 15 mei 2018
Event: DDMA Afternoon Update  AI

Presentatie Bol.com AI – Families bijeenkomst 15 mei 2018

Download (10 MB)

Ook interessant

Lees meer
Fondsenwerving |

Case: Datagedreven fondsenwerving bij het Prinses Beatrix Spierfonds

Rolf Victorie is Hoofd Fondsenwerving bij het Prinses Beatrix Spierfonds. Wij spraken hem over wat nodig is om datagedreven te werken bij een fondsenwervende organisatie. We hebben het onder meer…
Lees meer
Fondsenwerving |

Case: Datagedreven Fondsenwerving bij Stichting Vluchteling

Wij spraken Cyrille Koolhaas (Hoofd Fondsenwerving) en Sanju Singh (Data & CRM Coördinator) over datagedreven fondsenwerving bij Stichting vluchteling. Hoe zetten zij data in en welke systemen en toepassingen gebruiken…
Lees meer
Post |

Post-case: Meer conversie en een nieuwe doelgroep voor KoffieVoordeel.nl

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…