Spring naar content

Spreker: Eric van der Knaap
Organisatie: Bol.com
Case: Applied machine learning
Inhoud: Product families
Datum: 15 mei 2018
Event: DDMA Afternoon Update  AI

Presentatie Bol.com AI – Families bijeenkomst 15 mei 2018

Download (9,75 MB)

Ook interessant

Lees meer
Post |

Post-Case Elke Dierenarts: Direct mail als krachtig middel voor klantbetrokkenheid en respons

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post-Case Greenwheels: Direct mail als strategisch instrument voor gerichte klantbenadering

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…
Lees meer
Post |

Post-case Cloudpillo: Direct mail als sleutel tot hernieuwde klantactivatie

De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én…